Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/22/1229
OBOWIĄZKI:
Obsługa kancelaryjno-techniczna kancelarii; wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów wydziału;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 565 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista / Specjalista ds. administracyjnych w Departamencie Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach

Obsługa sekretariatu departamentu: zapewnienie obiegu korespondencji, obsługa spotkań, czynności archiwizacyjne i pomocnicze Obsługa zawartych umów o dofinansowanie: prace pomocnicze związane z monitorowaniem umów, w tym korespondencja z beneficjentami...

Firma: Staff Partners

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Specjalista ds. administracyjnych

Zakres obowiązków: Koordynacja zadań związanych z otwarciem i funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum, Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji przetargowej i zapytań ofertowych, Sporządzanie innej...

Firma: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau

Lokalizacja: małopolskie / Oświęcim

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Pracownik administracyjno-biurowy

Zadania: Rejestrowanie dokumentów w wykazach Wprowadzanie danych oraz zmian do wewnętrznych systemów Weryfikowanie poprawności i kompletności umów i dokumentów Czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów w jednostce Bieżąca obsługa dokumentacji –...

Firma: ManpowerGroup

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Data dodania: 2022-12-06

Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy