Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/22/0456
OBOWIĄZKI:

1. Udział w postępowaniach administracyjnych i przygotowywanie rozstrzygnięć. 2. Prowadzenie dokumentacji, w tym baz danych dotyczacych wyżej wymienionych spraw. 3. Aktualizacja informacji zawartych w publicznie dostępnym wykazie danych o środowisku. 4. Uczestniczenie w udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie. 5. Archiwizacja dokumenetacji. 6. Uczestniczenie w oględzinach terenu.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 489 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Organizacji

Twój zakres obowiązków: Wsparcie Zarządu i Dyrektora w kwestiach organizacyjnych. Organizacja spotkań biznesowych oraz podróży służbowych. Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów. Koordynacja korespondencji...

Firma: KOGENERACJA S.A.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Specjalista ds. administracyjnych

prowadzenie kancelarii Oddziału, sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentów kosztowych i prowadzenie baz kosztowych, przygotowanie i nadzorowanie realizacji umów dla usług w zakresie prawidłowego funkcjonowania i utrzymania nieruchomości - zgodnie z...

Firma: AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Pracownik kancelaryjny

według wniosku

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu

Lokalizacja: opolskie / Brzeg

Data publikacji: wczoraj

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Data dodania: 2022-05-28

Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy