Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dzienne.
Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Praca w godzinach od 7:30 do 15:30 w dniach od poniedziałku do piątku.
Czynniki utrudniające wykonywanie zadań: praca w terenie, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Zakres zadań
- Realizuje czynności związane z planowaniem i administracyjnym przeprowadzaniem przejmowania i zbywania nieruchomości do i z zasobu nieruchomości KWP w Poznaniu
- Uczestniczy w procesie potwierdzania lub uzyskiwania tytułu prawnego do nieruchomości będących w posiadaniu KWP w Poznaniu, poprzez dokonywanie analiz stanu faktycznego i prawnego nieruchomości i proponowanie własnych rozwiązań w tym zakresie, przygotowuje merytoryczne wystąpienia do właściwych podmiotów, bierze czynny udział w negocjacjach
- Przygotowuje proces oddawania nieruchomości i ich części oraz lokali użytkowych pozostających w posiadaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu i jednostek podległych w najem, dzierżawę i użyczenie
- Uczestniczy w postępowaniach dotyczących stanów prawnych nieruchomości
- Zleca czynności z zakresu obsługi geodezyjnej nieruchomości i ich wycen
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawo, administracja, geodezjadoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych
- Znajomość prawa administracyjnego i prawa cywilnego
- Umiejętność obsługi programów Office, Lex
- Samodzielna organizacja pracy
- Komunikatywność
- Odporność na stres
- Zdolność prowadzenia negocjacji i przekonywania,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Obsługa pakietu biurowego
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. administracyjnych
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji administracyjnej Zbiorów. Prowadzenie rejestru faktur, RW. Przygotowywanie umów, protokołów, pism i innych dokumentów związanych z działaniami Zbiorów. Przygotowywanie umów na udostępnianie wizerunku zbiorów,...
Firma: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau
Lokalizacja: małopolskie / Oświęcim
Data publikacji: dzisiaj
Więcej informacjiSpecjalista administracji publicznej - biuro obsługi i informatyki - oddział obiegu dokumentów
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (odpowiedzialność) Uprawnienia: Obsługa komputera Uprawnienia: dokładność, komunikatywność,sumienność
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacjiSpecjalista administracji publicznej - departament infrastruktury oddział dróg wojewódzkich i planów energetycznych
wg. programu stażu Wymagania konieczne: Uprawnienia: Kultura osobista Uprawnienia: obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel) Uprawnienia: dokładność Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ Uprawnienia: odpowiedzialność Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacji
Najnowsze komentarze