Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
- Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.
- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
- Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
Zakres zadań
- Przygotowuje oraz przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych i odbiory tych produktów w celu dokonania zakupu usług i dostaw związanych z zadaniami Wydziału.
- Bierze udział w planowaniu działań wydziału, w tym planowaniu środków finansowych mających na celu budowę aktualnych i kompletnych w skali kraju baz danych Wydziału oraz bieżącym monitorowaniu postępu prac.
- Współpracuje z interesariuszami produktów z zakresu działalności Wydziału FOTO, w szczególności danych przestrzennych gromadzonych w bazach danych zobrazowań lotniczych i zobrazowań satelitarnych, ortofotomapy oraz numerycznego modelu terenu.
- Współpracuje z Wykonawcami i obsługuje realizacje umów zawartych w ramach realizacji zadań Wydziału, w tym zapewnia wsparcie nad terminową realizacją prac zleconych Wykonawcom, zapewnia prawidłowy obieg i gromadzenie powstałej dokumentacji zgodnie z przyjętymi procedurami oraz bierze udział w odbiorach prac.
- Zapewnia obsługę administracyjna Wydziału w zakresie opracowywania i aktualizacji planów szkoleń, planów urlopów i planów udziału w konferencjach krajowych i zagranicznych oraz przygotowuje wnioski wyjazdowe oraz ich rozliczanie
- Współpracuje z pozostałymi zespołami oraz komórkami organizacyjnymi GUGiK w celu efektywnej realizacji zadań statutowych, w tym prowadzenie bieżącego raportowania i sprawozdawczości prac
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej szczebla centralnego lub w dziedzinie produkcji lub przetwarzania/kontroli lub utrzymania baz danych przestrzennych
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- dobra znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
- podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- znajomość zagadnień z zakresu systemów informacji przestrzennej
- bardzo dobra znajomość pakietu MS office (w tym: Word, Excel)
- znajomość oprogramowania geoinformacyjnego do zarządzania danymi przestrzennymi
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty pracy
Pracownik administracyjno-biurowy
Zapoznanie się z przepisami BHP i PPOŻ. Zapoznanie sie z regulaminem organizacyjnym i strukturą PGW WP. Zapoznanie się z organizacją i działaniem NW Grodzisk Mazowiecki. Pomoc w prowadzeniu dziennika korespondencji wychodzącej oraz przygotowywanie...
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Lokalizacja: mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacjiProtokolant sądowy
1.Dołączanie korespondencji do akt;2.Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji;3.Porządkowanie, zszywanie i układanie akt spraw;4.Przygotowywanie akt do archiwum, zakładanie akt zastępczych, rozpisywanie terminów, rozpraw, sporządzanie wokand, wykonywanie...
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Lokalizacja: pomorskie / Kartuzy
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacjiSpecjalista w Dziale Utrzymania w Zarządzie Zlewni
TERMIN SKŁADANIA CV: 6 czerwca 2022r. CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY: posiada wykształcenie wyższe preferowane na kierunkach: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, melioracje wodne, budownictwo, ma min. roczne doświadczenie zawodowe, ma praktyczną...
Firma: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacji
Najnowsze komentarze