Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale Zabezpieczenia Technicznego

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

 

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale Zabezpieczenia Technicznego

(Pion Ścieków- Zakład Sieci Kanalizacyjnej – Wydział Zabezpieczenia Technicznego)

Miejsce pracy: Warszawa - ul. Jagiellońska 65/67
Nr ref.: 338/20


Naszym Pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska).

Główny zakres obowiązków:

  • praca w systemach informatycznych funkcjonujących w Spółce takich jak MB GIS, system prowadzenia postępowań przetargowych, system ewidencji zadań eksploatacyjnych na sieci
  • weryfikacja dokumentacji pod kątem prowadzonej eksploatacji oraz nowych inwestycji
  • przygotowanie planów Zakupów Materiałów Eksploatacyjnych, Zakupu Usług, Zakupu Środków Trwałych dla Zakładu Sieci Kanalizacyjnej
  • rejestracja wniosków w systemach funkcjonujących w Spółce, kontrola ich realizacji
  • składanie zapotrzebowań na zakupy: usług, materiałów, środków trwałych, remontów
  • analizy stopnia realizacji zakupów: usług, materiałów, środków trwałych, remontów
  • analizy techniczne realizacji zadań eksploatacyjnych, przygotowywanie uzasadnień rozbieżności między realizacją, a założonym planem
  • nadzór nad realizacją umów z podmiotami zewnętrznymi w zakresie zadań prowadzonych przez Zakład Sieci Kanalizacyjnej
  • prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z funkcjonowaniem sieci kanalizacyjnej

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego, preferowane wyższe techniczne
  • biegłej znajomości obsługi pakietu MS Office (Excel i Word)
  • umiejętności czytania dokumentacji technicznej, analitycznego myślenia, pracy w zespole oraz pracy pod presją czasu
  • mile widziana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • minimum rocznego doświadczenia zawodowego

Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 17.01.2021

 

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy,
  • dla celów archiwalnych: na potrzebę ochrony przed roszczeniami - przez okres  przedawnienia Pani/Pana roszczeń związanych z przebiegiem procesu rekrutacyjnego.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez dostawców systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy  o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Administracji w Zespole Kierowców

TWOIM ZADANIEM BĘDZIE: Terminowe wydawanie i nadzorowanie prawidłowego podpisu dokumentów przygotowanych przez różne działy dla kierowców ( m.in. dokumenty kadrowe, wnioski, oświadczenia, mandaty, noty obciążeniowe) i przekazywanie ich do właściwych...

Firma: ARRA GROUP SP. Z O.O. SP. K.

Lokalizacja: dolnośląskie / Głogów

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Pracownik ds. administracji

zapewnienie prawidłowej i sprawnej obsługi dokumentacji firmy zapewnienie prawidłowej i sprawnej obsługi klientów oraz biura w firmie koordynacja obiegu faktur; monitorowanie wpływu, rejestracja oraz ewidencja dokumentów w elektronicznym systemu obsługa...

Firma: P.H.U JARPOL

Lokalizacja: świętokrzyskie / Nowa Słupia, Jeziorko

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Pracownik Administracyjno - Techniczny

Obowiązki: wsparcie techniczne (drobne prace instalacyjne, przemeblowania); zgłaszanie i monitoring usterek; reagowanie na awarie i zgłoszenia; stały kontakt z recepcją budynku, sekretariatem i administracją techniczną; odbieranie przesyłek; wykonywanie...

Firma: Vinderen Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa - Włochy

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

Data dodania: 2021-01-14

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa - ul. Jagiellońska 65/67

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy