Akademia Leona Koźmińskiego prowadzi rekrutację na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa
Centralny Punkt Obsługi Klienta
- obsługa Recepcji Głównej ALK,
- udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni,
- przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych,
- obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),
- koordynacja przepływu dokumentów i przesyłek wewnętrznych Uczelni,
- wspieranie prac Działu w czynnościach administracyjnych,
- obsługa systemów teleinformatycznych Uczelni (np. Office 365, Salesforce, Intranet ALK).
- wykształcenie min. średnie,
- mile widziane wykształcenie o kierunku związanym z komunikacją lub obsługą klienta,
- min. roczne doświadczenie na adekwatnym stanowisku pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
- komunikatywność, kultura osobista i poszanowanie różnic,
- umiejętność planowania, monitorowania i kontroli,
- rzetelność, orientacja na klienta,
- gotowość do udzielania wsparcia,
- dyspozycyjność.
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
- dofinansowanie do studiów i szkoleń realizowanych przez ALK,
- dostęp do zasobów biblioteki uczelnianej,
- możliwość uczestniczenia w kursach i wyjazdach w ramach nauki języka angielskiego,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w ramach szkoleń,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- praca w międzynarodowym środowisku,
- zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowocześnie wyposażonym budynku.
Podobne oferty pracy
Młodszy Specjalista ds. operacji (bez doświadczenia)
Główne obowiązki: Podejmowanie decyzji na wszystkich etapach rozpatrywania reklamacji zgodnie z przestrzeganiem wszystkich ustalonych zasad, Kontrola obciążeń zwrotnych przekazywanych klientom zgodnie z przepisami dotyczącymi kart kredytowych i w wyznaczonym...
Młodszy specjalista ds. operacji i obsługi klienta
Główne obowiązki: Dodawanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach wewnętrznych; Sprawdzanie umów z potencjalnymi klientami; Opieka nad skrzynką mailową działu Fulfillment - odpowiadanie na przychodzące zapytania, dystrybucja przychodzących...
Młodszy specjalista ds. administracji i obsługi klienta
Zadania: Obsługa różnych zapytań związanych z płatnościami dla klientów Elavon; Analizowanie i rozwiązywanie zapytań drogą mailową przy pierwszym kontakcie lub przekazywanie szczegółów do odpowiedniego działu wsparcia w celu rozwiązania problemu w...
Najnowsze komentarze