Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
- bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich - konieczna asysta innego pracownika,
- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
- praca w pokoju wieloosobowym,
- praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
- przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Zakres zadań
- Sporządza projekty pism w sprawach z zakresu działania Ministra i Ministerstwa w tym w zakresie postępowania administracyjnego.
- Prowadzi rejestr oraz zbiór pełnomocnictw i upoważnień Ministra oraz Dyrektora Generalnego w zakresie Ministerstwa.
- Przygotowuje dokumentację bieżącą Zespołu Prawnego w postaci stanowisk wewnętrznych, zestawień i informacji na potrzeby Ministerstwa.
- Wykonuje powierzone przez przełożonych czynności sprawozdawcze i informacyjne w zakresie bieżącej obsługi prawnej Ministra i Ministerstwa.
- Przygotowuje projekty pism, w tym w oparciu o istniejące formularze systemowe w zakresie spraw finansowych, kadrowych, legislacyjnych i organizacyjnych Zespołu Prawnego.
- Wykonuje powierzone przez przełożonych czynności w zastępstwie innych pracowników Zespołu Prawnego z zakresu sprawozdawczości, prowadzenia rejestrów oraz egzekucji administracyjnej.
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na pytania kierowane do Ministerstwa.
- Wykonuje inne polecenia bezpośredniego przełożonego w zakresie kompetencji i zadań realizowanych przez zespół prawny.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość przepisów prawa administracyjnego
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
- Kompetencje: umiejętność współpracy, organizacja pracy i osiąganie rezultatów, skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty pracy
Referendarz
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo...
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacjiMłodszy Specjalista / Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach
(Sekcja Akredytacji Bazy Usług Rozwojowych) Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa użytkowników Bazy Usług Rozwojowych (BUR): weryfikacja (wstępna i aktualizacyjna) wniosków o wpis do BUR, odwołania od negatywnych...
Firma: Staff Partners
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: 2023-03-20
Więcej informacjiMłodszy Specjalista ds. Administracyjno-Kancelaryjnych w Oddziale Terenowym
Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Oddziału Terenowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym: przyjmowanie korespondencji wpływającej, ewidencjonowanie jej...
Firma: Straż Miejska m.st. Warszawy
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: 2023-03-20
Więcej informacji
Najnowsze komentarze