Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy. Obiekt przy Alejach Jerozolimskich 181 jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, wind oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są na I, II, IV i V piętrze budynku.
Zakres zadań
- monitoruje realizację Narodowego Celu Wskaźnikowego, o którym mowa w ustawie o biokomponentach i biopaliwach ciekłych, przez uczestników rynku paliw ciekłych, w tym dokonuje analizy sprawozdań składanych przez tych uczestników i ministra właściwego do spraw finansów publicznych oraz prowadzi kontrole podmiotów realizujących Narodowy Cel Wskaźnikowy
- monitoruje realizację Narodowego Celu Redukcyjnego, o którym mowa w ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw ciekłych, przez uczestników rynku paliw ciekłych, w tym dokonuje analizy sprawozdań składanych przez tych uczestników i ministra właściwego do spraw finansów publicznych oraz prowadzi kontrole podmiotów realizujących Narodowy Cel Redukcyjny
- prowadzi postępowania administracyjne dotyczące obszaru koncesjonowania działalności przedsiębiorstw energetycznych działających na rynku biopaliw ciekłych
- prowadzi postępowania administracyjne w sprawach wymierzania przedsiębiorcom funkcjonującym na rynku paliw ciekłych i biopaliw ciekłych, kar pieniężnych za naruszenia przepisów prawa regulujących ten obszar
- kontroluje przestrzeganie warunków wykonywania działalności objętej obowiązkiem uzyskania koncesji w zakresie biopaliw ciekłych oraz współpracuje z organami władzy publicznej w zakresie ich działań związanych z ujawnianiem nieprawidłowości w realizacji warunków koncesji
- analizuje i dokonuje oceny merytorycznej sprawozdań składanych przez uczestników rynku paliw ciekłych i biopaliw ciekłych na podstawie ustawy o biokomponentach i biopaliwach ciekłych oraz uczestniczy w przygotowaniu raportów Prezesa URE i zbiorów danych statystycznych, dotyczących tego rynku
- analizuje i dokonuje oceny merytorycznej sprawozdań składanych przez uczestników rynku paliw ciekłych na podstawie ustawy o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw oraz uczestniczy w przygotowaniu raportów Prezesa URE dotyczących ograniczania emisji gazów cieplarnianych w cyklu życia paliw i energii elektrycznej
- przygotowuje projekty odpowiedzi na pisma dotyczące problematyki funkcjonowania rynku paliw ciekłych i biopaliw ciekłych, kierowane do podmiotów zainteresowanych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość języka anielskiego na poziomie komunikatywnym B1
- Znajomość ustawy o biokomponentach i biopaliwach ciekłych
- Znajomość rozdziałów 2a oraz 3a ustawy o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw
- Znajomość prawa energetycznego w zakresie uregulowań dotyczących rynku paliw ciekłych
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość specyfiki sektora biokomponentów, paliw ciekłych i biopaliw ciekłych
- Umiejętność interpretacji przepisów prawnych oraz ich stosowania w praktyce
- Umiejętność argumentowania, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z trudnym klientem
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. administracyjnych
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji administracyjnej Zbiorów. Prowadzenie rejestru faktur, RW. Przygotowywanie umów, protokołów, pism i innych dokumentów związanych z działaniami Zbiorów. Przygotowywanie umów na udostępnianie wizerunku zbiorów,...
Firma: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau
Lokalizacja: małopolskie / Oświęcim
Data publikacji: dzisiaj
Więcej informacjiSpecjalista administracji publicznej - biuro obsługi i informatyki - oddział obiegu dokumentów
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (odpowiedzialność) Uprawnienia: Obsługa komputera Uprawnienia: dokładność, komunikatywność,sumienność
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacjiSpecjalista administracji publicznej - departament infrastruktury oddział dróg wojewódzkich i planów energetycznych
wg. programu stażu Wymagania konieczne: Uprawnienia: Kultura osobista Uprawnienia: obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel) Uprawnienia: dokładność Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ Uprawnienia: odpowiedzialność Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacji
Najnowsze komentarze