Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Zagrożenie korupcją,
- Zagrożenie związane z przemieszczaniem się ludzi,
- Brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych,
- Brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych,
- Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, występują bariery wejścia na parter - schody.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję ilościowo-wartościową sprzętu i materiałów i sprzętu techniki policyjnej, rejestr napraw i usług serwisowych, sporządza i rejestruje dokumenty przychodowo-rozchodowe,
- Sprawdza pod względem merytorycznym dokumenty finansowe związane z ponoszonymi kosztami z tytułu zakupu materiałów i sprzętu techniki policyjnej, napraw i usług serwisowych,
- Sporządza w oparciu o plan zamówień publicznych dokumentację w zakresie przeprowadzenia procedury zakupu materiałów i sprzętu techniki policyjnej, napraw i usług serwisowych o wartości zamówienia określonej według odrębnych przepisów,
- Przygotowuje wnioski wraz ze specyfikacją warunków zamówienia publicznego na zakup sprzętu i materiałów i sprzętu techniki policyjnej, napraw i usług serwisowych przy określeniu przedmiotu zamówienia i wartości szacunkowej zamówienia,
- Uczestniczy w pracach komisji przetargowej w zakresie prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne na zakup materiałów i sprzętu techniki policyjnej, napraw i usług serwisowych,
- Przygotowuje dokumentację związaną z realizacją umów dotyczących zakupu materiałów i sprzętu techniki policyjnej, napraw i usług serwisowych oraz koordynuje dostawy materialów i sprzętu techniki policyjnej,
- Sporządza dokumentację planistyczną, analityczną i sprawozdawczą w zakresie zużycia materiałów i sprzętu techniki policyjnej, napraw i usług serwisowch,
- Uczestniczy w przygotowaniu projektów rocznego planu zamówień publicznych, planu potrzeb finansowych i materiałowych, w tym szacuje wartość zamówienia,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 1,5 roku w administracji publicznej
- Bardzo dobra znajomość ustaw: Prawo Zamówień Publicznych w zakresie: Działu I, II, III, IV i VII, o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie podstawowych pojęć,
- Umiejętność: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- Komunikatywność,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
- Umiejętność : pracy w zespole
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. administracyjnych
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji administracyjnej Zbiorów. Prowadzenie rejestru faktur, RW. Przygotowywanie umów, protokołów, pism i innych dokumentów związanych z działaniami Zbiorów. Przygotowywanie umów na udostępnianie wizerunku zbiorów,...
Firma: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau
Lokalizacja: małopolskie / Oświęcim
Data publikacji: dzisiaj
Więcej informacjiSpecjalista administracji publicznej - biuro obsługi i informatyki - oddział obiegu dokumentów
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (odpowiedzialność) Uprawnienia: Obsługa komputera Uprawnienia: dokładność, komunikatywność,sumienność
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacjiSpecjalista administracji publicznej - departament infrastruktury oddział dróg wojewódzkich i planów energetycznych
wg. programu stażu Wymagania konieczne: Uprawnienia: Kultura osobista Uprawnienia: obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel) Uprawnienia: dokładność Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ Uprawnienia: odpowiedzialność Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacji
Najnowsze komentarze