Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 98023

Warunki pracy


  • Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.

  • Praca na wysokosci do 3 metrow, praca w kurzu, praca z materialami zagrzybialymi.

  • Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

  • Obsługa standardowych urządzeń biurowych.

  • Węzeł sanitarny częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

  • Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).

  • Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Zakres zadań

  • Administruje i monitoruje funkcjonowanie systemu zarzadzania panstwowym zasobem geodezyjnym i kartograficznym (SZPZGiK), a także pełni role wsparcia dla użytkowników wewnętrznych, zewnętrznych oraz współpracuje z III linią wsparcia dla SZPZGiK, w tym prowadzi dokumentacje techniczna.
  • Przygotowuje wymagania analityczne, techniczne oraz funkcjonalne warstwy bazodanowej i aplikacyjnej; przeprowadza testowanie i wdrażanie modyfikacji SZPZGIK.
  • Udostępnia dane i materiały czgik, prowadzi ewidencje materiałów zasobu, rejestr wniosków o udostępnienie materiałów zasobu zgodnie z rozporządzeniem w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, a także udziela informacji o materiałach czgik oraz o sposobach i warunkach ich udostępniania.
  • Wykonuje prace związane z przetwarzaniem materiałów czgik występujących w postaci nieelektronicznej do postaci elektronicznej.
  • Wykonuje prace związane z wdrażaniem systemów informatycznych związanych z prowadzeniem czgik.
  • Przygotowuje analizy, statystyki, sprawozdania i prezentacje związane z zakresem powierzonych zadań, w tym informacje, opracowania i materiały do publikacji jak również wystąpienia na konferencjach i seminariach.
  • Wykonywanie prac związanych z oceną przydatności użytkowej czgik i ich wyłączaniem z zasobu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze geodezji, kartografii, geografii lub IT
  • znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi w zakresie udostępnienia materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • nastawienie na klienta - umiejętność tworzenia atmosfery profesjonalizmu i kreowania przyjaznego klimatu sprzyjającego dobrej komunikacji
  • znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej oraz ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem systemami i bazami danych
  • podstawowa znajomość SQL
  • znajomość oprogramowania z dziedziny GIS
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajmość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość narzędzi do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemach teleinformatycznych

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. administracyjnych

Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji administracyjnej Zbiorów. Prowadzenie rejestru faktur, RW. Przygotowywanie umów, protokołów, pism i innych dokumentów związanych z działaniami Zbiorów. Przygotowywanie umów na udostępnianie wizerunku zbiorów,...

Firma: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau

Lokalizacja: małopolskie / Oświęcim

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Specjalista administracji publicznej - biuro obsługi i informatyki - oddział obiegu dokumentów

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (odpowiedzialność) Uprawnienia: Obsługa komputera Uprawnienia: dokładność, komunikatywność,sumienność

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Data publikacji: wczoraj

Więcej informacji

Specjalista administracji publicznej - departament infrastruktury oddział dróg wojewódzkich i planów energetycznych

wg. programu stażu Wymagania konieczne: Uprawnienia: Kultura osobista Uprawnienia: obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel) Uprawnienia: dokładność Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ Uprawnienia: odpowiedzialność Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Data publikacji: wczoraj

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Data dodania: 2022-05-03

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa