Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, niszczarka do papieru, skaner, drukarka).
- Zadania wykonywane w siedzibie Inspektoratu.
- Kontakt z klientem zewnętrznym.
- Praca wymagająca dyspozycyjności.
- Zagrożenie korupcją.
- Budynek przy ulicy Kazimierzowskiej 29 w Siedlcach
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na parterze.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner, drukarka.
- Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie.
- Budynek Inspektoratu nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję księgową w zakresie dochodów i wydatków budżetowych
- Weryfikuje otrzymane dokumenty księgowe pod względem formalno rachunkowym
- Prowadzi sprawy związane z egzekucją administracyjną
- Sporządza listę płac dla pracowników i zleceniobiorców, nalicza zasiłki i tworzy listę wypłat tych zasiłków
- Zgłasza i wyrejestrowuje pracowników do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, obsługuje e-pue ZUS
- Sporządza niezbędne deklaracje podatkowe do Urzędu Skarbowego oraz deklaracje rozliczeniowe do ZUS
- Sporządza deklaracje podatkowe PIT dla pracowników i zleceniobiorców
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznymdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w księgowości
- Bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości
- Bardzo dobra znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
- Bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych i zdowotnych
- Bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prawa pracy oraz ustawy o służbie cywilnej
- Umiejętność dobrej współpracy z innymi pracownikami
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi programu Płatnik
- Umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych i płacowych
- Doświadczenie w jednostce budżetowej
- Odpowiedzialność, sumienność, systematyczność
Podobne oferty pracy
Starszy specjalista
Warunki pracy Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w...
Firma: Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: 2021-02-16
Więcej informacjiStarszy specjalista
Warunki pracy Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, - dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji...
Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: 2021-02-16
Więcej informacjiStarszy specjalista
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego. Miejsce i...
Firma: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Data publikacji: 2021-02-16
Więcej informacji
Najnowsze komentarze