Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 135 letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Biuro Bezpieczeństwa/ Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych)
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 135-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego – studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego wynikających z przepisów prawa i regulacji obowiązujących w Spółce
- współtworzenie, opracowywanie i wdrażanie dokumentacji regulującej sposób postepowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa Spółki
- opracowywanie i aktualizacja dokumentacji w zakresie: zarządzania kryzysowego, ochrony zabytków, spraw obronnych i ciągłości działania
- współpraca z komórkami jednostek samorządu terytorialnego na terenie, których prowadzona jest działalność Spółki odpowiedzialnymi za zarzadzanie kryzysowe i bezpieczeństwo
- realizacja szkoleń i ćwiczeń z zakresu zarządzania kryzysowego i spraw obronnych
- obsługa funkcjonowania Zespołu Zarządzania Kryzysowego Spółki
- udział w projektach z zakresu bezpieczeństwa prowadzonych w Spółce
- wykształcenie wyższe z zakresu bezpieczeństwa (preferowane studia wyższe o kierunku: zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo narodowe)
- minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze zachowania ciągłości działania i zarządzania kryzysowego
- dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel, MS Power Point, DWG)
- umiejętność tworzenia dokumentacji z zakresu bezpieczeństwa fizycznego, zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i ciągłości działania
- wysoki poziom komunikatywności
- prawo jazdy kat. B lub gotowość ukończenia kursu na prawo jazdy w przeciągu pół roku od zatrudnienia
- mile widziana znajomość:
- tematyki bezzałogowych statków powietrznych
- języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- norm i przepisów z ciągłości działania
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Najnowsze komentarze