Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Stanowisko pracy ds. odwołań
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę
- przejrzyste zasady wynagradzania,
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych wydawanych przez dyrektorów oddziałów regionalnych oraz zażaleń na postanowienia wydawane przez dyrektorów oddziałów regionalnych w zakresie działań WPR obsługiwanych przez departament;
- przygotowanie projektów decyzji administracyjnych, postanowień i in. aktów administracyjnych Prezesa ARiMR jako organu II instancji, w trybach nadzwyczajnych przewidzianych w Kodeksie postępowania administracyjnego, w zakresie działań obsługiwanych przez Departament;
- rozpatrywanie wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy składanych przez beneficjentów w zakresie działań obsługiwanych przez Departament Rynków Rolnych, wezwań do usunięcia naruszenia prawa składanych przez wnioskodawców, dokonywanie zmiany uprzedniego rozstrzygnięcia organu w zakresie rozpatrzenia wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy;
- prowadzenie rejestrów spraw dotyczących odwołań, skarg oraz innych środków zaskarżenia;
- identyfikacja problemów powstałych w trakcie realizacji zadań z zakresu mechanizmów obsługiwanych w Departamencie Rynków Rolnych oraz formułowanie propozycji ich rozwiązań, w tym propozycji zmian do procedur;
- udział w opracowaniu i aktualizacji procedur związanych z wykonywaniem zadań będących w kompetencji Wydziału Odwołań;
- przygotowanie dokumentów i stanowisk na potrzeby postępowań sądowych;
- rozpatrywanie skarg, zażaleń oraz zażaleń na przewlekłość i bezczynność;
- rozpatrywanie innych środków zaskarżenia, będących w kompetencjach Departamentu.
- wykształcenie wyższe: prawo, administracja, rolnictwo, ekonomia lub pokrewne,
- co najmniej roczny staż pracy w instytucjach związanych z obsługą programów finansowanych z udziałem funduszy Unii Europejskiej w zakresie przygotowywania i/lub kontroli stosowania procedur, rozpatrywanie wniosków o przyznanie pomocy finansowej/wniosków o płatność w programach inwestycyjnych wdrażanych z wykorzystaniem środków finansowych UE lub 2 lata doświadczenia zawodowego organach administracji publicznej/organach jednostek samorządu terytorialnego;
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office).
- doświadczenie w przygotowywaniu pism procesowych, projektów decyzji administracyjnych itp.;
- systematyczność i dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
- analityczne myślenie, odpowiedzialność, samodzielność;
- dobra organizacja pracy;
- dyspozycyjność pracownika.
Podobne oferty pracy
Specjalista
Warunki pracy praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca w systemie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, obecność wind w budynku, oświetlenie naturalne, oświetlenie sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, praca na piętrze 2,...
Firma: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacjiSpecjalista
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie...
Firma: Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacjiSpecjalista
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Częste...
Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacji
Najnowsze komentarze