Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 3. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2021” w kategorii FMCG.
Co będziesz robić?
  • Odpowiadać za kompleksową obsługę zleceń montaży i demontaży u klientów.
  • Zarządzać wybranymi środkami trwałymi.
  • Współpracować ze sprzedażą z całej Polski.
  • Współpracować z firmami zewnętrznymi w zakresie dystrybucji, magazynowania, napraw i remontów środków trwałych.
  • Koordynować proces utylizacji środków trwałych.
  • Tworzyć cykliczne raporty ilościowo-kosztowe.
Czego oczekujemy?
  • Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
  • Umiejętności analitycznego myślenia, dostrzegania zależności oraz dbałości o detale.
  • Biegłej znajomości i praktycznego wykorzystania Excela.
  • Komunikatywności i łatwości nawiązywania relacji.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1.
  • Mile widziane doświadczenie w dziale sprzedaży/logistyki, obsługi klienta.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Wczasy pod gruszą
  • Kartę sportową
  • Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Piwo na Święta
Co będziesz robić?
  • Odpowiadać za kompleksową obsługę zleceń montaży i demontaży u klientów.
  • Zarządzać wybranymi środkami trwałymi.
  • Współpracować ze sprzedażą z całej Polski.
  • Współpracować z firmami zewnętrznymi w zakresie dystrybucji, magazynowania, napraw i remontów środków trwałych.
  • Koordynować proces utylizacji środków trwałych.
  • Tworzyć cykliczne raporty ilościowo-kosztowe.
Czego oczekujemy?
  • Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
  • Umiejętności analitycznego myślenia, dostrzegania zależności oraz dbałości o detale.
  • Biegłej znajomości i praktycznego wykorzystania Excela.
  • Komunikatywności i łatwości nawiązywania relacji.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1.
  • Mile widziane doświadczenie w dziale sprzedaży/logistyki, obsługi klienta.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Wczasy pod gruszą
  • Kartę sportową
  • Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Piwo na Święta

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym jest Carlsberg Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 34, 02-255 z siedzibą w Warszawie.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Co będziesz robić? Odpowiadać za kompleksową obsługę zleceń montaży i demontaży u klientów. Zarządzać wybranymi środkami trwałymi. Współpracować ze sprzedażą z całej Polski. Współpracować z firmami zewnętrznymi w zakresie dystrybucji,...

Firma: Carlsberg Polska

Lokalizacja: małopolskie / Brzesko

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

OSOBA BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA WSPARCIE DZIAŁU SPRZEDAŻY POPRZEZ: przygotowywanie ofert oraz rejestrację kontraktów; aktualizacja bazy Klientów w systemie CRM; prace administracyjne i wsparcie organizacyjne działu Sprzedaży; wspieranie Handlowców w...

Firma: Kone Sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Data publikacji: 2022-01-21

Więcej informacji

Młodszy Specjalista w Zespole Onboardingu

Do Twoich zadań należeć będzie: rejestracja, weryfikacja oraz archiwizacja dokumentacji sprzedażowej i posprzedażowej, aktywny udział w procesie uruchomienia klientów, a także w planowaniu nowych rozwiązań dla klienta wewnętrznego i zewnętrznego...

Firma: eService Sp. z o.o

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: 2022-01-19

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Carlsberg Polska

Data dodania: dzisiaj

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa