Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!
- Obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o warunkach umowy oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów
- Telefoniczna obsługa Klientów – nie będziesz musiał nic sprzedawać
- Obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Administracji Kontraktami
- Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmy
- Współpraca z innymi zespołami
- Ambitną, nastawioną na rozwój, która nie boi się wyzwań
- Pozytywnie nastawioną do świata i lubiącą ludzi
- Lubiącą kontakt z Klientem
- Samodzielną w podejmowaniu decyzji i z dobrą organizacją pracy
- Z łatwością prowadzącą rozmowy telefoniczne
- Znającą pakiet Office (Word, Excel, Outlook)
- Lubiącą nieoczywiste rozwiązania
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Klientem oraz znajomość języka angielskiego.
- Zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych
- Zdobędziesz kompetencje z zakresu zarządzania systemami i obsługi Klienta firmowego
- Otrzymasz zatrudnienie na umowę o pracę
- Proponujemy stałe godziny pracy pn – pt 9-17, tryb hybrydowy
- Będziesz miał realne możliwości rozwoju zawodowego
- Premie kwartalne i pakiet benefitów pozapłacowych m.in. opieka medyczna, dostęp do platformy benefitowej i zakupowej Medicover Benefits (np. dofinansowanie biletów do kina, zniiżki na różne produkty i usługi), grupowe ubezpieczenie NNW
- Będziesz częścią zgranego zespołu, nastawionego na współpracę w miłej atmosferze
Podobne oferty pracy
Młodszy Specjalista ds. operacji (bez doświadczenia)
Główne obowiązki: Podejmowanie decyzji na wszystkich etapach rozpatrywania reklamacji zgodnie z przestrzeganiem wszystkich ustalonych zasad, Kontrola obciążeń zwrotnych przekazywanych klientom zgodnie z przepisami dotyczącymi kart kredytowych i w wyznaczonym...
Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża budowlana)
Miejsce pracy: Polska / Home Office Zakres obowiązków: Administrowanie bazą wykonawców usług budowlanych. Przesyłanie umów, informowanie o warunkach współpracy. Kontakt z wykonawcami prac budowlanych zainteresowanymi realizacją zleceń w Niemczech....
Referent w Wydziale Przyłączania i Rozwoju
Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klienta dystrybucyjnego: bezpośrednia, telefoniczna, mailowa i korespondencyjna. Udzielanie informacji w zakresie realizowanych przyłączeń do sieci dystrybucyjnej. Rejestrowanie wniosków składanych przez...
Firma: PGE Dystrybucja S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków, ul. Waryńskiego 4/6
Data publikacji: 2022-06-29
Więcej informacji
Najnowsze komentarze