Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego
Miejsce pracy: Warszawa
 
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • Obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o warunkach umowy oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów
  • Telefoniczna obsługa Klientów – nie będziesz musiał nic sprzedawać
  • Obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Administracji Kontraktami
  • Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmy
  • Współpraca z innymi zespołami
Jeżeli jesteś osobą:
  • Ambitną, nastawioną na rozwój, która nie boi się wyzwań
  • Pozytywnie nastawioną do świata i lubiącą ludzi
  • Lubiącą kontakt z Klientem
  • Samodzielną w podejmowaniu decyzji i z dobrą organizacją pracy
  • Z łatwością prowadzącą rozmowy telefoniczne
  • Znającą pakiet Office (Word, Excel, Outlook)
  • Lubiącą nieoczywiste rozwiązania
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Klientem oraz znajomość języka angielskiego.
Korzyści wynikające z pracy u nas:
  • Zdobędziesz doświadczenie w jednej z wiodących firm na rynku motywacyjnych systemów pozapłacowych
  • Zdobędziesz kompetencje z zakresu zarządzania systemami i obsługi Klienta firmowego
  • Otrzymasz zatrudnienie na umowę o pracę
  • Proponujemy stałe godziny pracy pn – pt 9-17, tryb hybrydowy
  • Będziesz miał realne możliwości rozwoju zawodowego
  • Premie kwartalne i pakiet benefitów pozapłacowych m.in. opieka medyczna, dostęp do platformy benefitowej i zakupowej Medicover Benefits (np. dofinansowanie biletów do kina, zniiżki na różne produkty i usługi), grupowe ubezpieczenie NNW
  • Będziesz częścią zgranego zespołu, nastawionego na współpracę w miłej atmosferze

Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. operacji (bez doświadczenia)

Główne obowiązki: Podejmowanie decyzji na wszystkich etapach rozpatrywania reklamacji zgodnie z przestrzeganiem wszystkich ustalonych zasad, Kontrola obciążeń zwrotnych przekazywanych klientom zgodnie z przepisami dotyczącymi kart kredytowych i w wyznaczonym...

Firma: Elavon

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: wczoraj

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża budowlana)

Miejsce pracy: Polska / Home Office Zakres obowiązków: Administrowanie bazą wykonawców usług budowlanych. Przesyłanie umów, informowanie o warunkach współpracy. Kontakt z wykonawcami prac budowlanych zainteresowanymi realizacją zleceń w Niemczech....

Firma: WBS Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie /

Data publikacji: 2022-07-01

Więcej informacji

Referent w Wydziale Przyłączania i Rozwoju

Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klienta dystrybucyjnego: bezpośrednia, telefoniczna, mailowa i korespondencyjna. Udzielanie informacji w zakresie realizowanych przyłączeń do sieci dystrybucyjnej. Rejestrowanie wniosków składanych przez...

Firma: PGE Dystrybucja S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków, ul. Waryńskiego 4/6

Data publikacji: 2022-06-29

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Medicover Sp. z o.o.

Data dodania: 2022-06-22

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa