W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Koordynator Projektu Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie efektywnej obsługi Klientów korporacyjnych spółki, przyporządkowanych do obsługi w zespole Control Tower.
Zakres zadań:
- Obsługa klientów strategicznych Control Tower w zakresie rozliczania i fakturowania, w szczególności:
- poprawne i terminowe rozliczanie kosztów transportowych oraz wszystkich kosztów dodatkowych,
- tworzenie raportów we współpracy z partnerami,
- wyjaśnienie wszystkich rozbieżności, wystawianie faktur oraz not kredytowych w dedykowanym systemie IT,
- tworzenie szablonów rozliczeń,
- obsługa płatności,
- Proaktywne usprawnianie procesu obsługi poprzez:
- realizację działań zapobiegających powstawaniu odchyleń,
- poszukiwanie rozwiązań zwiększających efektywność obsługi klienta,
- proponowanie działań doskonalących i zaradczych,
- Współpraca z innymi zespołami poprzez:
- wyjaśnianie niezgodności,
- bieżącą komunikację dotyczącą obsługiwanych rozliczeń,
- dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami,
- Udział w cotygodniowych telekonferencjach (w języku angielskim),
- Udział w projektach wewnętrznych dotyczących procesu rozliczania klienta.
Oczekiwania wobec kandydata:
- Znajomość obsługi EXCEL, poziom zaawansowany (funkcje, tabele przestawne, formuły),
- Dobra znajomość języka angielskiego (min.B2),
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w obszarze finansów/ rozliczeń/ fakturowania/ controllingu/ windykacji,
- Analityczny sposób myślenia,
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Umiejętność organizowania pracy własnej,
- Zorientowanie na szczegóły,
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem,
- Znajomość systemu SAP i Navision mile widziana,
- Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej/ transportowej oraz studia z zakresu finansów/ rachunkowości.
Dlaczego warto z nami pracować? Oferujemy:
Warunki zatrudnienia:
- Miejsce pracy: Zbigniewa Romaszewskiego 18, 62-080 Tarnowo Podgórne.
- Zorganizowany dojazd do pracy z Poznania do Tarnowa Podgórnego.
Kultura i rozwój:
- Coroczne wydarzenia - Turniej Sportowy
- Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania
- Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń
- Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy)
- Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów
- Indywidualne szkolenie wstępne.
Benefity:
- Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
- Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
- Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.
Podobne oferty pracy
Główny specjalista
Warunki pracy Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie Reprezentowanie urzędu w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi, beneficjentami i Komisją...
Firma: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: 2020-12-29
Więcej informacji
Najnowsze komentarze