Specjalista ds. Planowania i Kontroli Projektów

Specjalista ds. Planowania i Kontroli Projektów
Miejsce pracy: Warszawa
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
  • Umowę o pracę
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kafeterię szkoleń
  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
  • Zorganizowany transport do pracy lub parking
  • Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
  • Wsparcie Kierowników Projektów w planowaniu i kontroli projektów, w szczególności w następujących obszarach: ustalanie struktury projektów, tworzenie harmonogramów, zarządzanie ryzykiem,
  • Bieżące raportowanie statusu projektów zespołu oraz wsparcie Kierowników Projektów w przygotowywaniu comiesięcznych dashboardów dla prowadzonych projektów,
  • Zarządzanie dedykowaną bazą danych projektowych i jej ciągły rozwój zgodnie z potrzebami organizacji,
  • Przygotowywanie rekomendacji dotyczących ulepszeń i usprawnień procesu zarządzania danymi oraz bliska współpraca z zewnętrznymi dostawcami narzędzi do zarządzania projektami,
  • Przygotowywanie cotygodniowych spotkań zespołu PMO, zarządzanie kalendarzem prac PMO,
  • Zapewnienie spójnej i regularnej komunikacji wewnątrz PMO,
  • Wsparcie w przygotowywaniu i zarządzaniu budżetem PMO,
  • Tworzenie standardów, nowych metodologii, narzędzi i najlepszych praktyk w zarządzaniu projektami,
  • Opracowanie polityk, procedur, instrukcji związanych z zarządzaniem projektami w Adamedzie,
  • Budowa kultury zarządzania projektami w organizacji poprzez promocję najlepszych praktyk.
Co jest dla nas ważne?
  • Około 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami lub wsparciem pracy działu lub koordynacją obiegu dokumentów i przepływu informacji,  
  • Wiedza teoretyczna w zakresie zarządzania projektami,
  • Doświadczenie w zarządzaniu bazami danych,
  • Doświadczenie w opracowywaniu polityk, procedur i instrukcji,
  • Wyższe wykształcenie: ekonomia, zarządzanie lub pokrewne kierunki,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie,
  • Znajomość języka rosyjskiego, hiszpańskiego, włoskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność prezentacji danych, idei, pomysłów, rozwiązań     
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office,
  • Bardzo dobra organizacja pracy.

Podobne oferty pracy

Planning and work scheduling specialist

The Planning and Work scheduling specialist coordinate, monitor and plan all activities for organization based on the requirements from the Project Delivery Team. Additional responsibilities include, among others, monitoring workload of all teams and tracking work...

Firma: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DACOMET Dariusz Kaczmarek & Andrzej Spychalski Sp.j.

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Data publikacji: 2020-10-13

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Adamed Pharma S.A.

Data dodania: 2020-09-18

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy