Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: informatyla / telekomunikacja
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Certyfikat - PRINCE 2
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie wyższe, praktyczna znajomość oprogramowania MS Office, w szczególności Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Access; znajomość Sparx Enterprise Architect oraz zasad modelowania w notacji UML, w stopniu umożliwiającym generowanie raportów/ dokumentacji; Znajomość MS Project i MS Visio w zakresie pozwalającym na tworzenie dokumentacji projektowej, umiejętność obsługi MS SharePoint, w szczególności umiejętność konfigurowania i administrowania wielodostępnymi repozytoriami dokumentów, umiejętność obsługi MS Teams w stopniu pozwalającym m.in. na organizowanie i prowadzenie spotkań, obsługiwanie obiegu dokumentów, obsługiwanie kalendarza projektowego; dobra znajomość metodyk zarządzania projektami potwierdzona posiadaniem certyfikatu PRINCE2 i/lub PMI PMBOK, Skrupulatność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz utrzymywania wysokich standardów komunikacji; umiejętność i możliwość pracy zdalnej; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.5 lat doświadczenia w tworzeniu i bieżącym administrowaniu biurem zarządzania projektami (tzw. PMO) oraz posiadanie min. 5-letniego doświadczenia obejmującego przedstawione powyżej zagadnienia, polegającego na uczestnictwie w realizacji projektów informatycznych na rzecz klientów z sektora administracji publicznej.Obowiązki:1) pomoc w nadzorze nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy2) wsparcie w rozliczaniu realizacji przedmiotu umowy3) składowanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy4) edycja dokumentacji (w szczególności: scalenie, formatowanie i redakcja dokumentów wymagających opracowania w ramach umowy) przygotowanie finalnych wersji dokumentów opracowywanych przez wiele osób5) obsługa Elektronicznego repozytorium dokumentów projektowych (ustanowienie i utrzymywanie zasad składowania, nazewnictwa, wprowadzanie, aktualizacje, wersjonowanie, kasowanie, archiwizowanie, etc.)6) utrzymywanie i rozpowszechnianie szablonów/wzorców dokumentów projektowych.7) wsparcie w zakresie integracji/scalania dokumentów opracowywanych przez wiele zespołów zadaniowych8) wsparcie w zakresie uzyskania podpisów w przypadku dokumentów wymagających podpisania przez kilka osób9) pomoc dla zespołów zadaniowych w przygotowaniu finalnych wersji dokumentów10) wsparcie w zakresie bieżącego prowadzenia/obsługi rejestru spraw (w tym problemów) projektowych11) rejestracja, składowanie i dystrybucja korespondencji/ informacji12) zapewnienie właściwej wymiany informacji/obiegu dokumentów projektowych13) wsparcie logistyczne, w zakresie organizacji spotkań, spraw bieżących
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 1 500 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Podobne oferty pracy
Junior Process Officer in Banking Operations Poland
Would you like to increase your knowledge within the Banking sector and collaborate with different stakeholders across Nordic countries and Poland? We are now looking for a Junior Process Officer to work with skilled international teams and provide invaluable...
Firma: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Data publikacji: dzisiaj
Więcej informacjiPracownik administracyjny
w/g zakresu
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach
Lokalizacja: podlaskie / Sejny
Data publikacji: dzisiaj
Więcej informacjiPracownik administracyjny
prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Data publikacji: dzisiaj
Więcej informacji
Najnowsze komentarze