Specjalista ds. ewidencji i rozliczeń

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Specjalista ds. ewidencji i rozliczeń
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/21/00057
OBOWIĄZKI:
1) pomoc w nadzorze nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy2) wsparcie w rozliczaniu realizacji przedmiotu umowy3) składowanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy4) edycja dokumentacji (w szczególności: scalenie, formatowanie i redakcja dokumentów wymagających opracowania w ramach umowy) przygotowanie finalnych wersji dokumentów opracowywanych przez wiele osób5) obsługa Elektronicznego repozytorium dokumentów projektowych (ustanowienie i utrzymywanie zasad składowania, nazewnictwa, wprowadzanie, aktualizacje, wersjonowanie, kasowanie, archiwizowanie, etc.)6) utrzymywanie i rozpowszechnianie szablonów/wzorców dokumentów projektowych.7) wsparcie w zakresie integracji/scalania dokumentów opracowywanych przez wiele zespołów zadaniowych8) wsparcie w zakresie uzyskania podpisów w przypadku dokumentów wymagających podpisania przez kilka osób9) pomoc dla zespołów zadaniowych w przygotowaniu finalnych wersji dokumentów10) wsparcie w zakresie bieżącego prowadzenia/obsługi rejestru spraw (w tym problemów) projektowych11) rejestracja, składowanie i dystrybucja korespondencji/ informacji12) zapewnienie właściwej wymiany informacji/obiegu dokumentów projektowych13) wsparcie logistyczne, w zakresie organizacji spotkań, spraw bieżących
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: informatyla / telekomunikacja
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Certyfikat - PRINCE 2


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie wyższe, praktyczna znajomość oprogramowania MS Office, w szczególności Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Access; znajomość Sparx Enterprise Architect oraz zasad modelowania w notacji UML, w stopniu umożliwiającym generowanie raportów/ dokumentacji; Znajomość MS Project i MS Visio w zakresie pozwalającym na tworzenie dokumentacji projektowej, umiejętność obsługi MS SharePoint, w szczególności umiejętność konfigurowania i administrowania wielodostępnymi repozytoriami dokumentów, umiejętność obsługi MS Teams w stopniu pozwalającym m.in. na organizowanie i prowadzenie spotkań, obsługiwanie obiegu dokumentów, obsługiwanie kalendarza projektowego; dobra znajomość metodyk zarządzania projektami potwierdzona posiadaniem certyfikatu PRINCE2 i/lub PMI PMBOK, Skrupulatność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz utrzymywania wysokich standardów komunikacji; umiejętność i możliwość pracy zdalnej; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.5 lat doświadczenia w tworzeniu i bieżącym administrowaniu biurem zarządzania projektami (tzw. PMO) oraz posiadanie min. 5-letniego doświadczenia obejmującego przedstawione powyżej zagadnienia, polegającego na uczestnictwie w realizacji projektów informatycznych na rzecz klientów z sektora administracji publicznej.Obowiązki:1) pomoc w nadzorze nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy2) wsparcie w rozliczaniu realizacji przedmiotu umowy3) składowanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy4) edycja dokumentacji (w szczególności: scalenie, formatowanie i redakcja dokumentów wymagających opracowania w ramach umowy) przygotowanie finalnych wersji dokumentów opracowywanych przez wiele osób5) obsługa Elektronicznego repozytorium dokumentów projektowych (ustanowienie i utrzymywanie zasad składowania, nazewnictwa, wprowadzanie, aktualizacje, wersjonowanie, kasowanie, archiwizowanie, etc.)6) utrzymywanie i rozpowszechnianie szablonów/wzorców dokumentów projektowych.7) wsparcie w zakresie integracji/scalania dokumentów opracowywanych przez wiele zespołów zadaniowych8) wsparcie w zakresie uzyskania podpisów w przypadku dokumentów wymagających podpisania przez kilka osób9) pomoc dla zespołów zadaniowych w przygotowaniu finalnych wersji dokumentów10) wsparcie w zakresie bieżącego prowadzenia/obsługi rejestru spraw (w tym problemów) projektowych11) rejestracja, składowanie i dystrybucja korespondencji/ informacji12) zapewnienie właściwej wymiany informacji/obiegu dokumentów projektowych13) wsparcie logistyczne, w zakresie organizacji spotkań, spraw bieżących

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 1 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Podobne oferty pracy

Junior Process Officer in Banking Operations Poland

Would you like to increase your knowledge within the Banking sector and collaborate with different stakeholders across Nordic countries and Poland? We are now looking for a Junior Process Officer to work with skilled international teams and provide invaluable...

Firma: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach

Lokalizacja: podlaskie / Sejny

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Pracownik administracyjny

prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, brak

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Data dodania: 2021-01-07

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy