Specjalista ds. ewidencji i rozliczeń

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Specjalista ds. ewidencji i rozliczeń
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/20/12797
OBOWIĄZKI:

1) pomoc w nadzorze nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy 2) wsparcie w rozliczaniu realizacji przedmiotu umowy 3) składowanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy 4) edycja dokumentacji (w szczególności: scalenie, formatowanie i redakcja dokumentów wymagających opracowania w ramach umowy) przygotowanie finalnych wersji dokumentów opracowywanych przez wiele osób 5) obsługa Elektronicznego repozytorium dokumentów projektowych (ustanowienie i utrzymywanie zasad składowania, nazewnictwa, wprowadzanie, aktualizacje, wersjonowanie, kasowanie, archiwizowanie, etc.) 6) utrzymywanie i rozpowszechnianie szablonów/wzorców dokumentów projektowych. 7) wsparcie w zakresie integracji/scalania dokumentów opracowywanych przez wiele zespołów zadaniowych 8) wsparcie w zakresie uzyskania podpisów w przypadku dokumentów wymagających podpisania przez kilka osób 9) pomoc dla zespołów zadaniowych w przygotowaniu finalnych wersji dokumentów 10) wsparcie w zakresie bieżącego prowadzenia/obsługi rejestru spraw (w tym problemów) projektowych 11) rejestracja, składowanie i dystrybucja korespondencji/ informacji 12) zapewnienie właściwej wymiany informacji/obiegu dokumentów projektowych 13) wsparcie logistyczne, w zakresie organizacji spotkań, spraw bieżących

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: informatyla / telekomunikacja
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Certyfikat - PRINCE 2


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie wyższe, praktyczna znajomość oprogramowania MS Office, w szczególności Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Access; znajomość Sparx Enterprise Architect oraz zasad modelowania w notacji UML, w stopniu umożliwiającym generowanie raportów/ dokumentacji; Znajomość MS Project i MS Visio w zakresie pozwalającym na tworzenie dokumentacji projektowej, umiejętność obsługi MS SharePoint, w szczególności umiejętność konfigurowania i administrowania wielodostępnymi repozytoriami dokumentów, umiejętność obsługi MS Teams w stopniu pozwalającym m.in. na organizowanie i prowadzenie spotkań, obsługiwanie obiegu dokumentów, obsługiwanie kalendarza projektowego; dobra znajomość metodyk zarządzania projektami potwierdzona posiadaniem certyfikatu PRINCE2 i/lub PMI PMBOK, Skrupulatność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz utrzymywania wysokich standardów komunikacji; umiejętność i możliwość pracy zdalnej; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym. 5 lat doświadczenia w tworzeniu i bieżącym administrowaniu biurem zarządzania projektami (tzw. PMO) oraz posiadanie min. 5-letniego doświadczenia obejmującego przedstawione powyżej zagadnienia, polegającego na uczestnictwie w realizacji projektów informatycznych na rzecz klientów z sektora administracji publicznej. Obowiązki: 1) pomoc w nadzorze nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy 2) wsparcie w rozliczaniu realizacji przedmiotu umowy 3) składowanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy 4) edycja dokumentacji (w szczególności: scalenie, formatowanie i redakcja dokumentów wymagających opracowania w ramach umowy) przygotowanie finalnych wersji dokumentów opracowywanych przez wiele osób 5) obsługa Elektronicznego repozytorium dokumentów projektowych (ustanowienie i utrzymywanie zasad składowania, nazewnictwa, wprowadzanie, aktualizacje, wersjonowanie, kasowanie, archiwizowanie, etc.) 6) utrzymywanie i rozpowszechnianie szablonów/wzorców dokumentów projektowych. 7) wsparcie w zakresie integracji/scalania dokumentów opracowywanych przez wiele zespołów zadaniowych 8) wsparcie w zakresie uzyskania podpisów w przypadku dokumentów wymagających podpisania przez kilka osób 9) pomoc dla zespołów zadaniowych w przygotowaniu finalnych wersji dokumentów 10) wsparcie w zakresie bieżącego prowadzenia/obsługi rejestru spraw (w tym problemów) projektowych 11) rejestracja, składowanie i dystrybucja korespondencji/ informacji 12) zapewnienie właściwej wymiany informacji/obiegu dokumentów projektowych 13) wsparcie logistyczne, w zakresie organizacji spotkań, spraw bieżących

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 1 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Podobne oferty pracy

Specjalista d/s administracyjno - księgowych

przygotowywanie dokumentów dla biura księgowego, wystawianie faktur, wystawianie dokumentów WZ/PZ, wystawianie zleceń transportowych, prowadzenie korespondencji Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak Uprawnienia: mała ksiegowość...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Specjalista ds. zarządzania dokumentacją

Zgodny z przedłożonym programem stażu przez Organizatora tj. COROFLEX Poland Sp. z o.o. Sp. K., 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Ciepłownicza 8, Kontakt: 77 5495586, e-mail: aleksandra.mazurek@wewire-harness.com Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich

Lokalizacja: opolskie / Strzelce Opolskie

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Jeśli masz doświadczenie w: prowadzeniu bazy CRM i pracy biurowej, prowadzeniu dokumentacji handlowej, poznawaniu nowych ludzi i pomocy w rozwiązywaniu ich problemów. To koniecznie dołącz do nas! Poszukujemy osoby: z doświadczeniem w obsłudze klienta np....

Firma: Voltana Energy Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Data dodania: 2021-01-14

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy