Specjalista ds. administracyjnych i ochrony środowiska

REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recykling i usługi komunalne i zaopatrzenie w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 28 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 47 miastach na terenie całej Polski.

W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
Specjalista ds. administracyjnych i ochrony środowiska
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: 27/12/2021_PRBKiH HYDROKAN_03/12
Twój dzień pracy będzie składał się z:
  • Tworzenia dokumentacji w systemie BDO (KPO, KPOK, KEOK i KEO).
  • Tworzenia dokumentacji Spółki związanej z ewidencją odpadów oraz raportowaniem.
  • Przygotowywania wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności Spółki.
  • Kontaktu z Kontrahentami w zakresie realizacji usług.
  • Wsparcia Działu Handlowego w zakresie przygotowywania kalkulacji, ofert, dokumentacji przetargowej oraz umów.
  • Realizacji obsługi klienta.
  • Obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w Spółce.
  • Przygotowywania sprawozdań, zestawień, prezentacji, rozliczeń, analiz efektywności i rentowności klientów na zlecenie Zarządu.
Szukamy Ciebie jeśli:
  • Posiadasz wyższe wykształcenie – preferowane kierunki: administracja, ochrona środowiska, ekologia.
  • Masz min. 2-letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu ewidencji odpadów i sprawozdawczości odpadowej.
  • Potrafisz sprawować nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem obiegu dokumentów.
  • Posiadasz znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, ze szczególnym uwzględnieniem gospodarki odpadami (dodatkowy atut).
  • Umiejętnie posługujesz się programami w pakiecie MS Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint).
  • Jesteś dokładny(-a)  i skrupulatny(-a) przy tworzeniu dokumentów.
  • Dysponujesz prawem jazdy kat. B.
  • Jesteś samodzielny(-a) w podejmowaniu decyzji i wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Jesteś komunikatywny(-a) i umiesz pracować w zespole.
Oferujemy:
  • Pracę na samodzielnym stanowisku.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Szkolenia.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole.       
  • Pakiet benefitów pozapłacowych.
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. organizacyjnych

Opis stanowiska: Wsparcie organizacyjne departamentu w realizowanych projektach Organizacja i kontrola terminowego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów Przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji Organizacja oraz rozliczanie służbowych wydatków i...

Firma: Polkomtel Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Specjalista ds. back office z językiem niemieckim

Zadania: Rozwiązywanie spraw pomiędzy sprzedającym a kupującym Komunikacja z klientami w języku niemieckim oraz angielskim Bazowanie na procedurach i regulaminie firmy Czego oczekujemy: Dobrej znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 Dobrej...

Firma: Majorel Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Młodszy Specjalista w Departamencie Operacji i Administracji

Będziesz odpowiedzialny za: Wsparcie Departamentu sprzedaży w przygotowaniu dokumentacji leasingowej oraz obsłudze transakcji. Porządkowanie, rejestrację, archiwizację oraz skanowanie dokumentacji leasingowej. Wspieranie zespołu w codziennych zadaniach...

Firma: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: PRBKiH HYDROKAN Sp. z o.o.

Data dodania: 2022-01-17

Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk