Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu

więcej niż HOTEL

nad morzem

Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Jarosławiec
Zakres obowiązków:
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości
  • organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
  • nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
  • kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
  • organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
  • dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
  • zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
  • weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu,
  • bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,
  • koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
  • przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,
  • przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,
  • przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,
  • zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
  • udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych,
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,
  • bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,
Wymagania:
  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku ,
  • status absolwenta kierunków studiów prawa, administracji, ekonomicznych, finansowych i pokrewnych,
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,
  • znajomości savoir-vivreu biznesowego,
  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
  • komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
  • dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.
  • umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie,
  • umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  • przewidywanie,
  • filtrowanie informacji oraz ich źródeł,
Zalety podjęcia pracy w naszym Resorcie:

Zapewniamy mieszkanie służbowe

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Referent w Dziale Technologicznym

Wśród Twoich zadań znajdą się: przygotowywanie zestawień danych, wprowadzanie danych do zestawień/systemów nadzór nad dokumentacją działową: archiwizacja dokumentów Działu technologicznego, prowadzenie ewidencji oraz aktualizacja dokumentów...

Firma: Hasco-Lek S.A.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Specjalista ds. organizacyjnych / Administracja biurowa

Naszym Klientem jest firma z sektora Travel, tworząca oprogramowania dla światowego eksperta w dziedzinie podróży. W związku z dynamicznym rozwojem i nowymi projektami poszukiwany jest Specjalista ds. organizacyjnych, który chce dołączyć do...

Firma: Power Media

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Pracownik obsługujący kancelarię

Obsługa kancelaryjna PCUW w Nowym Tomyślu (obsługa korenspodencji jednostki, zamawianie materiałów biurowych itp.), wsparcie w zakresie obsługi oświatowej m. in. programy stypendialne, obsługa placówek niepublicznych itp.) Wymagania konieczne:...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu

Lokalizacja: wielkopolskie / Nowy Tomyśl

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Data dodania: 2022-05-20

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie /