Specjalista ds. administracyjno-archiwalnych

OGŁOSZENIE O NABORZE


Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Specjalista ds. administracyjno-archiwalnych
Miejsce pracy: Opole

Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6% .

 

Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na wolne stanowisko specjalisty ds. administracyjno- archiwalnych:
  • wykształcenie: średnie ekonomiczne lub wyższe;
  • staż pracy: 2 lata w przypadku wykształcenia wyższego lub 3 lata w przypadku wykształcenia średniego;
  • obywatelstwo: polskie; dopuszcza się możliwość zatrudnienia osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (D.U. z 2009 nr 64, poz. 539);
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • umiejętność obsługi komputera (programy Microsoft Office).
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
  • znajomość przepisów prawnych w zakresie zadań na stanowisku pracy, na który przeprowadzany
  • jest nabór, w szczególności:
    • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  • prawo jazdy kat. B;
  • doświadczenie zawodowe w zakresie organizacji pracy kancelarii oraz sekretariatu;
  • doświadczenie w zakresie pracy w archiwum zakładowym;
  • ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny;
  • doświadczenie zawodowe w pracy w dziale kadr;
  • znajomość ustawy Kodeks Pracy;
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach, sumienność, rzetelność i odpowiedzialność.
Zakres obowiązków na stanowisku specjalista ds. administracyjno-archiwalnych:
  • Administrowanie oraz całościowa obsługa sekretariatu oraz ruchu korespondencji;
  • Odbieranie połączeń telefonicznych i kierowanie ich do odpowiednich pracowników Urzędu;
  • Odbieranie i sprawdzanie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej oraz jej odpowiednie zapisywanie w książkach kancelaryjnych;
  • Zanoszenie korespondencji i przesyłek w celu jej wysłania do Urzędu Pocztowego;
  • Obsługa poczty w systemie e-pułap;
  • Rozdział korespondencji i przesyłek między odpowiednimi sekcjami i pracownikami;
  • Zanoszenie oraz odbieranie korespondencji ze Starostwa Powiatowego w Opolu;
  • Udzielanie informacji klientom a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy;
  • Wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami;
  • Zamawianie prenumeraty czasopism i odbieranie ich z odpowiedniego punktu;
  • Wstępne sprawdzanie faktur i rachunków pod względem formalnym oraz terminowe przekazywanie do potwierdzenia odpowiednim pracownikom;
  • Opisywanie faktur zgodnie z obowiązującymi umowami oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym;
  • Dokonywanie zakupu materiałów biurowych oraz środków czystości na bieżące potrzeby Urzędu;
  • Zlecanie wykonania pieczątek na potrzeby poszczególnych komórek organizacyjnych oraz pracowników;
  • Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej pozostałych środków trwałych znajdujących się w pomieszczeniach biurowych w budynku ZDP w Opolu;
  • Prowadzenie składnicy akt urzędu oraz prowadzenie spraw związanych z archiwizacją dokumentów;
  • Coroczne dokonywanie brakowania dokumentacji niearchiwalnych;
  • Przyjmowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej z komórek organizacyjnych na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych;
  • Branie udziału w pracach komisji inwentaryzacyjnych;
  • Pomoc w obsłudze kadrowej kierownikowi Sekcji Administracyjno-Kadrowej.
Warunki pracy:
  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca dobrej ostrości wzroku (praca przy monitorze ekranowym), praca w urzędzie;
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: praca w budynku w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 na II piętrze bez windy, siedząca przy biurku.
Wymagane dokumenty:
  • Podanie (list motywacyjny) o przyjęcie do pracy na stanowisko urzędnicze.
  • Curriculum Vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  • Kwestionariusz kandydata (druk na stronie internetowej www.bip.zdp.opole.pl – nabory i konkursy na wolne stanowisko – regulamin naboru - kwestionariusz kandydata)
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe oraz kserokopie świadectw pracy.
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego i klauzula informacyjna dot. kandydata do pracy (druk na stronie internetowej www.bip.zdp.opole.pl – nabory i konkursy na wolne stanowisko – regulamin naboru- klauzula informacyjna dot. kandydata do pracy)
  • Oświadczenie:
  • o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, na które prowadzony jest nabór;
  • o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • o nie wykonywaniu czynności, które stałyby w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami służbowymi na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.
  • Orzeczenie o posiadaniu stopnia niepełnosprawności.
  • Posiadane referencje.

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

Data dodania: 2022-10-28

Miejsce pracy: opolskie / Opole

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy