Specjalista ds. administracji

Jesteśmy firmą, która godnie i skutecznie rozwija, i promuje polską myśl inżynieryjną, również poza granicami Polski. Zapewniamy szeroki zakres usług w zakresie doradztwa, projektowania, konsultacji, zarządzania inwestycjami, geoinformacji i rozwiązań geoprzestrzennych.

Z powodzeniem realizuje je we wszystkich kluczowych sektorach gospodarki, tj.: infrastruktura i transport, budownictwo, energetyka, ochrona środowiska, hydrologia, rolnictwo. Nasze realizacje kształtują życiową przestrzeń człowieka i ułatwiają codzienne funkcjonowanie milionom ludzi. Zrealizowaliśmy inwestycje w zakresie budowy i modernizacji sieci drogowych i kolejowych, niejednokrotnie o kluczowym znaczeniu dla rozwoju polskiej gospodarki. Naszą misją jest budowanie zrównoważonego świata przyszłości – z innowacyjną inżynierią służącą ludziom i przyrodzie.

Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • obsługa sekretariatu,
  • sporządzanie pism oraz dokumentów,
  • dbanie o terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma,
  • zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów/informacji,
  • prowadzenie rejestrów korespondencji oraz faktur,
  • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura,
  • monitorowanie prowadzonych spraw,
  • zamawianie materiałów biurowych,
  • obsługa spotkań w biurze,
  • archiwizacja dokumentów,
  • wsparcie Inżyniera Projektu w codziennych obowiązkach.
Od kandydata oczekujemy:
  • wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe),
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • zdolności organizacyjne,
  • samodzielność i umiejętność organizacji własnego czasu pracy,
  • prawo jazdy kat. B (będzie dodatkowym atutem),
  • wysoka kultura osobista, otwartość oraz łatwość komunikacji.
Oferujemy:
  • Pracę w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze,
  • Możliwość ciągłego rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektach,
  • Umowę o pracę,
  • Otwartą drogę rozwoju  w strukturach firmy oraz wzmocnienie kluczowych kompetencji,
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • Wyjazdy integracyjne i spotkania firmowe,
  • Możliwość nauki języka angielskiego,
  • Dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed,
  • Dostęp do usług sportowych w ramach karty FitProfit,
  • Pracownicze plany kapitałowe,
  • Ubezpieczenie grupowe.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY

Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „Rozporządzeniem” lub „RODO” informuje, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MGGP S.A. ul. Karola Kaczkowskiego 6, 33-100 Tarnów NIP: 7342480395, REGON: 490808053, KRS: 0000042514, nr rej. BDO: 0000667410, numer kontaktowy: +48 14 626 38 90, adres e-mail: mggp@mggp.com.pl.
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zakresie wskazanym przez przepisy prawa pracy, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego,Przepisy prawa pracy: art. 22 Kodeksu Pracy
• art. 6 ust. 1 lit. a RODO, gdy wyrazi Pani/ Pan zgodę na udział w kolejnych naborach pracowników, która może zostać odwołana w dowolnym czasie,
• art. 6 ust. 1 lit c gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z przepisami krajowymi,
• art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku z udzieloną przez Panią/ Pana zgodą na przetwarzanie innych danych (tzw. nadmiarowych), które wykraczają poza zakres art. 22 (1) Kodeksu Pracy,
• art. 9 ust. 2 lit. a- jeżeli w dokumentach są zawarte dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna jest zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie,
3. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty zewnętrzne przetwarzające dane w imieniu Administratora na podstawie stosownych umów powierzenia.
4. Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacji będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane będą wykorzystywane przez okres 12 miesięcy.
5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 (1) Kodeksu Pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym czasie.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.
9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

Szczegóły ogłoszenia

Firma: MGGP S.A.

Data dodania: 2022-10-27

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

Najnowsze oferty pracy:

    Firma: Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych w Warszawie

    Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

    Dodano: dzisiaj

    Firma: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

    Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz

    Dodano: dzisiaj

    Firma: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

    Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

    Dodano: dzisiaj

    Firma: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

    Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań

    Dodano: dzisiaj

Więcej ofert pracy