Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

Home Credit Group sp. z o. o. jest spółką specjalizująca się w kompleksowej obsłudze procesów sprzedażowych w Grupie Murapol, która od 20 lat realizuje projekty w obszarze budownictwa wielorodzinnego w kilkunastu miastach Polski oraz zagranicą. W skład Grupy Murapol wchodzi kilkadziesiąt spółek, które operują w trzech segmentach rynku: deweloperskim, wykonawczym oraz inwestycyjnym.

 

Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży
Miejsce pracy: Tychy
Twój zakres obowiązków:
  • Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy
  • Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów
  • Aktywne wsparcie działu sprzedaży
  • Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki
  • Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing, Kontrolling
  • Monitorowanie i analiza lokalnego rynku deweloperskiego
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Znajomość podstawowych technik sprzedaży
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu
  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i umiejętność pracy z klientem
  • Silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Odporność na stres i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
  • Prawo jazdy kat. B
To oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej
  • Stabilne warunki zatrudnienia ukierunkowane na długofalową współpracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dobrą atmosferę i wsparcie na każdym etapie pracy
Benefity:
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • firmowa drużyna sportowa
  • program emerytalny
  • kawa / herbata
  • napoje
  • paczki świąteczne
  • program rekomendacji pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Podobne oferty pracy

Administration Specialist

emagine is looking for you who want to be the glue that binds everything together and makes our daily life work even better. You will be responsible for ensuring a well-functioning office. So its important that you have experience in this area, so if youre the type...

Firma: emagine sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Administrator ds. wsparcia klienta z językiem hiszpańskim

Podstawowym obowiązkiem na stanowisku Administratora ds. wsparcia Klienta jest informowanie Klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie, poprzez komunikację mailową z Klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania...

Firma: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Administrator ds. wsparcia klienta z językiem hiszpańskim

Podstawowym obowiązkiem na stanowisku Administratora ds. wsparcia Klienta jest informowanie Klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie, poprzez komunikację mailową z Klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania...

Firma: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Home Credit Group Finanse i Nieruchomości Sp. z o.o.

Data dodania: 2022-11-29

Miejsce pracy: śląskie / Tychy

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy