Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płac

Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płac
Miejsce pracy: Warszawa

Al. Jerozolimskie 96

 

  Poszukujemy osoby, która posiada:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie zatrudniającej powyżej 300 pracowników
  • Wykształcenie wyższe (kierunek księgowość, ekonomia, prawo, prawo pracy)
  • Bardzo dobrą praktyczną znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych
  • Znajomość programu kadrowo-płacowego TETA
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego (mile widziane)
  • Bardzo dobrą znajomość MS Office, w tym programu Excel
  • Umiejętność budowania bardzo dobrych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Dobrą organizację pracy własnej i umiejętność wyznaczania priorytetów, a także samodzielność i systematyczność
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • Samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz kompleksowa obsługa pracowników z różnych obszarów
  • Tworzenie dokumentacji pracowniczej (sporządzanie umów o pracę, aneksów, umów o odpowiedzialności finansowej, świadectw pracy, przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę)
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczeń w zakresie nieobecności pracowniczych, urlopów i zwolnień lekarskich
  • Sporządzanie raportów kadrowych
  • Przygotowywanie i weryfikacja prawidłowości naliczeń listy płac dla różnych form zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie)
  • Przygotowywanie rozliczeń oraz terminowej sprawozdawczości dla ZUS, sporządzanie korekt ZUS dotyczących dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych
  • Kontrola i sporządzanie corocznych deklaracji do Urzędu Skarbowego
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie przepływu środków pieniężnych związanych z wynagrodzeniem pracowników i prawidłowością ich księgowania
  • Bieżące monitorowanie zmian w przepisach PDOF, ZUS oraz Kodeksu Pracy
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w rozwijającej się w firmie w branży, której misją jest ratowanie zdrowia i życia ludzi
  • Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny; dostęp do platformy benefitowej i zakupowej Medicover Benefits (m.in. dofinansowanie biletów do kina i teatru, karty sportowej, zniżki na różne produkty i usługi), grupowe ubezpieczenie NNW, możliwość zakupu i uczestnictwa w programie dobrowolnego ubezpieczenia na życie oraz zniżki na usługi oferowane przez spółki Medicover
  • Wsparcie w zdobywaniu wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • Możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
  • Angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej "Zdrowie przez cały rok"

Podobne oferty pracy

Online Benefit Platform Administrator

Is this job for me? You are looking for a job in a stable international company where you can start your career, take advantage of training programs and build up your skills step-by-step. Although you dont have much professional experience, you learn fast and are...

Firma: Aon

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Data publikacji: 2021-04-27

Więcej informacji

Employee Admin and Voice Specialist

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online. What do you need to start? Fluent English (C1); Around one year of experience in vacancy management & onboarding process; Knowledge of process specific tools...

Firma: Capgemini

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Data publikacji: 2021-04-22

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Medicover Sp. z o.o.

Data dodania: 2021-05-06

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy