Specjalista ds. Administracji Logistyki

Kim jesteśmy?

  • 90 krajów świata
  • 2 500 nowoczesnych zakładów
  • 32,6 mld CHF sprzedaży netto
  • 115 000 pracowników na świecie
 
Specjalista ds. Administracji Logistyki
Lokalizacja: Tuchom
Czym będziesz się zajmować?
  • Rozliczanie faktur przewoźników podnajętych
  • Zarządzanie stawkami transportowymi w porozumieniu z działem handlowym/produkcyjnym
  • Właściwa archiwizacja i porządkowanie dokumentów WZ
  • Zarządzanie master data w zakresie pojazdów

 

Co zyskasz?
  • umowę o pracę, opiekę medyczną Medicover
  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • szansę na rozwój wewnątrz organizacji
  • dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
  • pracę w wyjątkowym, innowacyjnym miejscu
  • dostęp do najnowocześniejszych technologii
  • pracę w miejscu, gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
Więc, jeśli posiadasz:
  • Wykształcenie min. średnie
  • Minimum 3- letnie doświadczenie  zawodowe ze wskazaniem na praktykę w dziale logistyki, sprzedaży
  • Znajomość programów: SAP, Windows, G-mail, MS Office. Dobra znajomość SAP LE
  • Umiejętność komunikowania się, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy w zespole, odporność na stres, orientacja na klienta i wyniki.

 

Administratorem Państwa danych osobowych jest Lafarge Cement S.A. z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@lafargeholcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.

Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. administracji biurowej i obsługi klienta

Prowadzenie sekretariatu, komunikacja z pozostałymi pracownikami, planowanie produkcji zgodnie z zapotrzebowaniem, zamawianie surowców niezbędnych do produkcji, nadzór nad dokumentacją, nadzór nad sprawami kadrowymi, prowadzenie profili na portalach...

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

Lokalizacja: mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki

Data publikacji: wczoraj

Więcej informacji

Technik administracji - power (v)

Prowadzenie biura, redagowanie korespondencji, prowadzenie kalendarz, wydruki dokumentów, przygotowanie materiałów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Obsługa komputera

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Data publikacji: wczoraj

Więcej informacji

Technik administracji

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Firma: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Purda

Data publikacji: wczoraj

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Lafarge

Data dodania: 2022-11-28

Miejsce pracy: pomorskie / Tuchom

Najnowsze oferty pracy:

    Firma: Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych w Warszawie

    Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

    Dodano: dzisiaj

    Firma: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

    Miejsce pracy: małopolskie / Nowy Sącz

    Dodano: dzisiaj

    Firma: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

    Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

    Dodano: dzisiaj

    Firma: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

    Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań

    Dodano: dzisiaj

Więcej ofert pracy