




Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie. W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Zadania:
- Prowadzenie ewidencji nieruchomości będących w dyspozycji Spółki oraz nadzór nad realizacją umów najmu powierzchni,
- rozliczanie umów kosztowych związanych z użytkowaniem nieruchomości (czynsz, media) - umów najmu i dzierżawy powierzchni,
- współpraca z Zarządcą lub Właścicielami najmowanych powierzchni przez firmę,
- procedowanie umów najmu,
- przygotowanie dokumentacji dotyczącej środków trwałych oraz wyjaśnia niezgodności,
- dokonywanie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- wsparcie działu administracji w nowych projektach,
- współpraca administracyjna ze wszystkimi Działami firmy.
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w działach: Administracja,
- wysoka kultura osobista, empatyczna osobowość i asertywność,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doskonałe umiejętności w obszarach: podejmowania decyzji, samodzielności w działaniu oraz priorytetyzacja powierzonych zadań,
- biegła obsługa pakietu Office.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- samodzielność, ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- bezpieczeństwo zatrudnienia,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem,
- nowoczesne narzędzia pracy.
Podobne oferty pracy
Referent w Dziale Technologicznym
Wśród Twoich zadań znajdą się: przygotowywanie zestawień danych, wprowadzanie danych do zestawień/systemów nadzór nad dokumentacją działową: archiwizacja dokumentów Działu technologicznego, prowadzenie ewidencji oraz aktualizacja dokumentów...
Firma: Hasco-Lek S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacjiSpecjalista ds. organizacyjnych / Administracja biurowa
Naszym Klientem jest firma z sektora Travel, tworząca oprogramowania dla światowego eksperta w dziedzinie podróży. W związku z dynamicznym rozwojem i nowymi projektami poszukiwany jest Specjalista ds. organizacyjnych, który chce dołączyć do...
Pracownik obsługujący kancelarię
Obsługa kancelaryjna PCUW w Nowym Tomyślu (obsługa korenspodencji jednostki, zamawianie materiałów biurowych itp.), wsparcie w zakresie obsługi oświatowej m. in. programy stypendialne, obsługa placówek niepublicznych itp.) Wymagania konieczne:...
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Lokalizacja: wielkopolskie / Nowy Tomyśl
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacji
Najnowsze komentarze