Specjalista ds. Administracji

Golden Tulip Międzyzdroje Residence poszukuje chętnych do pracy w Międzyzdrojach, na stanowisku
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Międzyzdroje
Główne zadania
  • Raporty kasowe, rozliczanie utargów
  • prowadzenie rejestrów ilościowo-wartościowych wewnętrznych magazynów – asortymentu, środków trwałych i przedmiotów nietrwałych itp. w systemie MC
  • Kontrola i rozliczanie dostaw, przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji, wewnętrznych przesunięć, bieżąca współpraca z dostawcami
  • ścisła współpraca z działem księgowości w PHH
  • Wprowadzanie do systemów faktur kosztowych , opis i przekazanie do księgowości
  • Prace administracyjno - biurowe
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej lub gastronomicznej
  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, mile widziana znajomość Materials Control
  • Samodzielność,
  • Sumienność i dokładność w pracy
  • Dobra organizacja pracy
  • Kultura osobista
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
  • Motywujące wynagrodzenie z systemem premiowym
  • Bogaty pakiet socjalny
  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w renomowanym obiekcie marki Golden Tulip
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Prosimy o dopisanie w przesyłanym CV klauzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. ul. Komitetu Obrony Robotników 39G 02-148 Warszawa, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.


W przypadku zainteresowania udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy dodatkowo o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Holding Hotelowy sp. z o.o. ul. Komitetu Obrony Robotników 39G 02-148 Warszawa, moich danych osobowych, podanych przeze mnie w niniejszym formularzu aplikacyjnym, w tym w załączonym CV, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, które będą mieć miejsce w okresie 1 roku od dnia wyrażenia zgody.


Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności Polskiego Holdingu Hotelowego sp. z o o., dostępną na stronie http://phh.pl/polityka-prywatnosci-dla-kandydatow-do-pracy/


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.

Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista w Zespole Obsługi Pisemnej

Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za: Udzielanie odpowiedzi na pisma dotyczące restrukturyzacji; Sporządzanie pism upominawczych na umowach wykluczonych z masowej windykacji; Analizę i realizację wniosków o wstrzymanie działań windykacyjnych; Analizę...

Firma: Getin Noble Bank S.A.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Data publikacji: 2020-10-13

Więcej informacji

Fault Coordinator [rekrutacja online]

Localization: Wrocław Daily Activities: You will be responsible for dealing with administration aspects related to fault management on department level as well as interacting with other development units. Cooperation with testing engineers in the scope of...

Firma: NOKIA

Lokalizacja: dolnośląskie /

Data publikacji: 2020-10-12

Więcej informacji

Fault Coordinator [rekrutacja online]

Localization: Wrocław Daily Activities: You will be responsible for dealing with administration aspects related to fault management on department level as well as interacting with other development units. Cooperation with testing engineers in the scope of...

Firma: NOKIA

Lokalizacja: podkarpackie /

Data publikacji: 2020-10-12

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: POLSKI HOLDING HOTELOWY SP. Z O.O.

Data dodania: 2020-09-03

Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Międzyzdroje

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy