Podejmij wyzwanie
- bieżąca obsługa sekretariatu firmy
- obsługa spotkań oraz dbałość o porządek i estetykę biura
- prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- prowadzenie kalendarza rezerwacji sal konferencyjnych
- ·obsługa poczty elektronicznej i urządzeń biurowych
- dbałość o właściwy wizerunek firmy
- archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie danych do obowiązującego systemu
- wykształcenia wyższego z zakresu administracji, nauk społecznych lub kierunków pokrewnych;
- minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- dobrej znajomości w mowie i w piśmie języka polskiego oraz języka angielskiego
- bardzo dobrej praktycznej znajomości pakietu Office
- bardzo dobrej organizacji pracy oraz umiejętności ustalania priorytetów
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych i administracyjnych
- umiejętności współpracy w grupie wraz ze zdolnością do całkowicie samodzielnej, indywidualnej pracy
- ·nastawienia na budowanie długotrwałych relacji i wieloletnią współpracę
- wysokiej kultury osobistej, dyskrecji i dojrzałości biznesowej
- umowę o pracę
- pakiet świadczeń socjalnych
- szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
- możliwość rozwoju zawodowego
Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach poniższej klauzuli:
"Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w ogłoszeniu i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez KRKA-POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ulicy Równoległej 5 w zakresie przekazanych danych i celach prowadzenia procesów rekrutacyjnych organizowanych przez ww. podmiot oraz na przekazywanie tych danych do spółki Krka d.d. Novo mesto w Słowenii."
Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jej brak uniemożliwi rozpatrzenie dokumentów aplikacyjnych w procesie rekrutacji.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. sekretariatu
Biuro Muzeum Jeśli jesteś osobą, komunikatywną, która lubi pomagać a multitasking nie jest Ci obcy oraz chcesz się realizować biorąc czynny udział w rozwoju Muzeum Warszawy to szukamy właśnie Ciebie! Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie:...
Firma: MUZEUM WARSZAWY
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacjiSekretarka / Sekretarz Kancelarii Prawnej
Opis stanowiska: Pomoc w sprawnym funkcjonowaniu sekretariatu, Współpraca z pracownikami kancelarii, Prowadzenie i tworzenie wszelkich wymaganych formularzy, dokumentów, prezentacji i korespondencji zgodnie ze standardami firmy w języku polskim i angielskim,...
Firma: TGC Corporate Lawyers
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: 2022-06-17
Więcej informacjiSekretarka / Recepcjonistka
Zadania: Obsługa recepcyjna partnerów biznesowych i gości, Kompleksowe prowadzenie sekretariatu, Dbanie o dobry wizerunek firmy, Obsługa korespondencji i kontrola obiegu dokumentów, Drobne tłumaczenia, Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,...
Firma: Liebherr Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Ruda Śląska
Data publikacji: 2022-06-09
Więcej informacji
Najnowsze komentarze