Referent / Starszy referent w Punkcie Obsługi Klientów w Wydziale Obsługi Klientów

Referent/Starszy referent
w Punkcie Obsługi Klientów w Szczecinie
w Wydziale Obsługi Klientów

Numer ogłoszenia: Szczecin/21/50
Miejsce pracy: Szczecin
1 etat/umowa o pracę
Termin składania ofert: 08.10.2021 r.

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:
  • obsługa klientów oraz innych interesariuszy, w tym przyjmowanie wniosków i przekazywanie ich do właściwych komórek, udzielanie ogólnych informacji m.in. o możliwości załatwienia sprawy oraz o statusie sprawy, nowych usługach e-zdrowie, przysługujących pacjentom prawach, wynikających z umów zawartych pomiędzy Funduszem a świadczeniodawcą
  • udzielanie informacji w zakresie uprawnień do świadczeń wynikających z ustawy oraz przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego UE/EFTA, a także dyrektywy transgranicznej
  • udostępnianie klientom informacji dotyczących udzielonych im świadczeń opieki zdrowotnej oraz kosztów tych świadczeń, a także o posiadanym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej
  • potwierdzanie Profilu Zaufanego ePUAP
  • zawieranie umów o potwierdzanie, w imieniu NFZ, Profilu Zaufanego przez świadczeniodawcę Podstawowej Opieki Zdrowotnej
  • zawieranie umów o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne
  • obsługa wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ
  • obsługa wniosków dotyczących zaopatrzenia w wyroby medyczne
  • realizacja działań mających na celu promowanie Internetowego Konta Pacjenta, usług e- zdrowie oraz współpraca z Zespołem Profilaktyki Zdrowotnej w realizacji projektu „Środa z profilaktyką” i innych akcji mających na celu promocję zdrowia
WYMAGANIA:


Wymagania konieczne:

  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • minimum 3 lata stażu zawodowego dla stanowiska starszego referenta (wykształcenie średnie)
  • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
  • umiejętność poprawnego czytania i interpretowania przepisów z zakresu ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność samokształcenia
  • zdolności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • odporność na stres
  • umiejętność w pracy w zespole
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • odpowiedzialność, terminowość i punktualność
  • systematyczność i dokładność

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy
  • zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej, stażu itd.
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.


ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: kadry@nfz-
szczecin.pl).

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

CENTRALNY PUNKT OBSŁUGI KLIENTA Dział Administracyjny Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji interesantom i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, prawne kierowanie ruchem osób wewnątrz budynku, przyjmowanie i nadzór...

Firma: Akademia Leona Koźmińskiego

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Pracownik ds. wsparcia obsługi klientów

Opis stanowiska: wsparcie przy obsłudze klientów oraz innych pracach administracyjnych, administracyjna obsługa zmówień (wprowadzanie do systemu, aktualizacja danych), dbanie o prawidłowe relacje z klientami, współpraca z innymi działami w ramach...

Firma: Lucky Union Foods-Euro Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Goleniów, Łozienica (pow. goleniowski)

Data publikacji: 2021-10-20

Więcej informacji

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Koordynator Pracy Oddziału)

JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech nie boisz się pracy i wyzwań jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę...

Firma: Moose Centrum Języków Obcych Marek Łoś, Grzegorz Kuzyk spółka jawna

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Data publikacji: 2021-10-19

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Zachodniopomorski OW NFZ

Data dodania: 2021-10-04

Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy