


- opracowanie dokumentacji przyłączenia mikroinstalacji do sieci OSD (obliczenia, schematy elektryczne)
- kontakt z oddziałami OSD
- współpraca z innymi oddziałami Spółki w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta i rzetelnego przepływu dokumentacji
- wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura,
- zabezpieczanie dokumentów,
- właściwe użytkowanie urządzeń biurowych,
- organizowanie stanowiska pracy, zgodnie z przepisami BHP, ochrony ppoż. ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii
- inne prace zlecone przez przełożonego,
- skrupulatność
- sumienność
- dobra organizacja pracy
- znajomość pakietu MS Office
- umiejętność pracy w zespole
- minimum średnie wykształcenie lub wyższe
Podobne oferty pracy
Referent ds. Administracyjnych - Pracownik Sekretariatu Biura Budowy
Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura budowy prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja i archiwizacja poczty dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy przygotowywanie raportów i zestawień archiwizacja danych w...
Firma: KOBYLARNIA S.A.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Bobolice
Data publikacji: 2021-01-15
Więcej informacjiPracownik administracyjno biurowy z j. niemieckim
Zatrudnimy pracownika administracji ze znajomością j. niemieckiego do pracy w Opolu warunek zatrudnienia bardzo dobra znajomość j. niemieckiego wykształcenie średnie doświadczenie w administracji komunikatywność sumienność mile widziana znajomość branży...
Firma: Max Bau Sp. z o.o.
Lokalizacja: opolskie / Opole
Data publikacji: 2021-01-15
Więcej informacjiPracownik Biurowy w Dziale Serwisu - Student
Opis stanowiska: współpraca z działem realizacji w zakresie pozyskiwania dokumentacji realizowanych inwestycji, tworzenie instrukcji serwisowych na podstawie otrzymanych materiałów, prace związane z prowadzeniem biura serwisu, w tym przyjmowanie zgłoszeń,...
Firma: Climatic Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa - Reguły
Data publikacji: 2021-01-14
Więcej informacji
Najnowsze komentarze