Stanowisko ds. archiwizacji i czynności kancelaryjno-archiwalnych
WZ/ILG/09/04/22
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
- opracowanie, udostępnianie i ochrona dokumentacji zgromadzonej w Spółce,
- nadzorowanie przebiegu postępowania z dokumentacją archiwalną,
- prowadzenie ewidencji dokumentacji archiwalnej,
- koordynowanie procesów archiwizacyjnych w komórkach organizacyjnych,
- wykonywanie czynności brakowania dokumentów,
- koordynowanie archiwizowania, ewidencjonowania, ochrony i udostępniania dokumentacji związanej z prowadzoną działalnością (w tym projektami inwestycyjnymi).
- wykształcenie wyższe kierunkowe lub humanistyczne,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata doświadczenia na stanowiskach administracyjnych,
- zaliczony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- znajomość procedur kancelaryjno–archiwalnych,
- dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami i pracy pod presją,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
- zaliczony kurs kancelaryjno-archiwalny II stopnia,
- znajomość procedur ochrony danych sensytywnych.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Archiwum / Archiwista
Prowadzenie archiwum zakładowego w Spółce (obsługa dokumentacji przychodzącej z 22 oddziałów Spółki); Zabezpieczanie, przechowywanie i prowadzenie ewidencji przejętej z komórek organizacyjnych dokumentacji w tym porządkowanie zasobu archiwum; Przyjmowanie...
Firma: PEKAES Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Błonie
Data publikacji: 2022-05-16
Więcej informacji
Najnowsze komentarze