- zapoznanaie się ze Statusem Powiatu Wałeckiego i Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego i innymi aktami - obsługa urządzeń biurowych - wykonywanie czynności związanych z archiwizowaniem dokumentów - udzielanie informacji interesantom - przygotowwanie korenspondecji
Wymagania konieczne:
Uprawnienia: dobra obsługa komputera
Miejsce pracy:
Wałcz
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 489 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Podobne oferty pracy
Referent w Dziale Technologicznym
Wśród Twoich zadań znajdą się: przygotowywanie zestawień danych, wprowadzanie danych do zestawień/systemów nadzór nad dokumentacją działową: archiwizacja dokumentów Działu technologicznego, prowadzenie ewidencji oraz aktualizacja dokumentów...
Firma: Hasco-Lek S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacjiMłodszy specjalista ds. kontroli dokumentacji
Twój zakres obowiązków Budujemy spalarnię śmieci na warszawskim Targówku. Dołączysz do Zespołu DDCC, czyli Design Document Control Center. Zespół działa z ramienia Generalnego Wykonawcy i jest odpowiedzialny za zapewnienie dostępności aktualnej...
Firma: POSCO Engineering & Construction
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacjiReferent ds. projektów
Zakres obowiązków 1. Organizacja pracy biura: prowadzenie dokumentacji i korespondencji biura; prowadzenie kalendarza spotkań; przygotowanie i zamieszczanie treści na stronę internetową; organizacja spotkań projektowych; sprawozdawanie menadżerowi jednostki...
Firma: Dolnośląska Szkoła Wyższa
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacji
Najnowsze komentarze