Pracownik administracyjno-biurowy

Ogłoszenie numer: 6162489, z dnia 2022-01-03

 

Firma Venlo rozpoczęła swoją działalność w 1998 r. realizując początkowo projekty szklarni typu Venlo na terenie województwa małopolskiego. Z czasem wraz z rozwojem firmy oraz coraz bogatszym doświadczeniem rozszerzyliśmy swoją działalność na teren całego kraju. W roku 2010 firma została przekształcona w Spółkę z o.o. kontynuując swoją działalność w Polsce oraz za granicą. Profil działalności firmy obejmuje kompleksowy nadzór w fazie projektowej oraz na każdym etapie budowy szklarni a po jej zakończeniu profesjonalny serwis oraz opiekę.

Więcej na stronie internetowej www.venlo.pl

Pracownik administracyjno-biurowy

Miejsce pracy: małopolskie / Niegoszowice

 

Opis stanowiska

Do obowiązków na powyższym stanowisku należy:

  • Wystawianie faktur
  • Koordynowanie obiegu korespondencji i dokumentów, poczta przychodząca i wychodząca
  • Sprawdzanie i archiwizacja dokumentów,
  • Bieżące sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem firmy,
  • Kontrola rozrachunków z klientami,
  • Wsparcie pozostałych pracowników w bieżących obowiązkach
  • Przygotowywanie umów z kontrahentami
  • Współpraca z księgową (dostarczanie dokumentów)
  • Współpraca z firmami kurierskimi
  • Współpraca z innymi pracownikami
  • Zaopatrzenie w materiały biurowe i materiały eksploatacyjne
  • Dbanie o estetykę biura

Wymagania

  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word, Outlook
  • Odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, terminowość
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Obsługa programów do fakturowania
  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Praca w małym zespole
  • Miłą i przyjazną atmosferę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. organizacyjnych

Opis stanowiska: Wsparcie organizacyjne departamentu w realizowanych projektach Organizacja i kontrola terminowego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów Przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji Organizacja oraz rozliczanie służbowych wydatków i...

Firma: Polkomtel Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Specjalista ds. back office z językiem niemieckim

Zadania: Rozwiązywanie spraw pomiędzy sprzedającym a kupującym Komunikacja z klientami w języku niemieckim oraz angielskim Bazowanie na procedurach i regulaminie firmy Czego oczekujemy: Dobrej znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 Dobrej...

Firma: Majorel Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Młodszy Specjalista w Departamencie Operacji i Administracji

Będziesz odpowiedzialny za: Wsparcie Departamentu sprzedaży w przygotowaniu dokumentacji leasingowej oraz obsłudze transakcji. Porządkowanie, rejestrację, archiwizację oraz skanowanie dokumentacji leasingowej. Wspieranie zespołu w codziennych zadaniach...

Firma: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Venlo Sp. z o.o.

Data dodania: 2022-01-03

Miejsce pracy: małopolskie / Niegoszowice