Młodszy Specjalista / Specjalista ds. gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ)

Aktualnie dla Biura Regionalnego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Młodszy Specjalista / Specjalista ds. gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ)
Miejsce pracy: Poznań
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Realizację pod nadzorem merytorycznym następujących działań:
    • badawczych i analitycznych,
    • współpraca z wykonawcami odpowiadającymi za realizację badań i analiz,
    • współpraca z zewnętrznymi interesariuszami w obszarze GOZ w celu identyfikacji potencjału Polski Zachodniej w obszarze GOZ (bieżące analizy, monitoring aktywności różnych podmiotów, podejmowanie wspólnych przedsięwzięć),
    • prowadzenie spotkań i wywiadów z przedsiębiorcami i przedstawicielami instytucji - interesariuszami PARP w obszarze GOZ,
    • przygotowywanie wkładów do opracowań merytorycznych oraz sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizowanych działań (techniczna i merytoryczna kontrola wykonania zadań);
  •  Współpracę z pracownikami PARP w zakresie zadań z obszaru GOZ oraz udzielanie im informacji w zakresie wykonywanych zadań
  • Wykonywanie innych zadań w związku z zajmowanym stanowiskiem, w ramach realizacji zadań Agencji, zgodnie z poleceniem przełożonego;
Nasze oczekiwania:

Konieczne:

  • doświadczenie zawodowe min. 5 lat w tym zwłaszcza w zakresie prowadzenia biura, dokumentacji, ewidencji, sporządzania raportów, współpracy bezpośredniej i korespondencji z klientem i/lub kooperantem;
  • Wykształcenie: co najmniej średnie z zakresu ochrony środowiska i/lub wyższe z zakresu administracji lub ekonomii lub inżynierii produkcji;
  • sprawność komunikacyjna w języku polskim;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego);
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel);
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagania pożądane:

  • zainteresowanie tematyką GOZ;
  • studia podyplomowe z ewaluacji, badań społecznych lub marketingowych w praktyce.
  • doświadczenie w wystąpieniach publicznych;
  • doświadczenie w realizacji wywiadów, ankiet, zbieraniu danych;
  • doświadczenie w planowaniu wydarzeń, szkoleń, eventów;
  • znajomość finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, zasad udzielania pomocy publicznej.
Oferujemy:
  • Współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
  • Pracę w wymiarze 0,75 etatu
  • Regulaminową premię kwartalną,
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej,
  • Możliwość skorzystania z karty multisport,
  • Dostęp do szkoleń specjalistycznych,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
  • Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta,
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Staff Partners

Data dodania: 2022-10-28

Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy