Młodszy Specjalista ds. obsługi studentów

Akademia Leona Koźmińskiego jest szkołą wyższą o szerokim profilu biznesowym (zarządzanie, finanse i ekonomia, prawo), uznawaną wg dziennika „Financial Times” za najlepszą szkołę biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. ALK jest również liderem rankingu uczelni ekonomicznych w Polsce wg „Perspektyw” i od wielu lat zajmuje I miejsce wśród szkół niepublicznych. ALK posiada też trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe – tzw. „potrójną koronę”: EQUIS, AMBA i AACSB, którą ma zaledwie 6 proc. szkół biznesowych na świecie, w tym takie uczelnie jak Yale i Harvard University. ALK jest pierwszą i jak do tej pory jedyną uczelnią w Polsce z wyznaczonymi celami zrównoważonego rozwoju ONZ.

Akademia Leona Koźmińskiego

prowadzi rekrutację na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. obsługi studentów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 1/ADM/KIBS/22

 

Praca w Kozminski International Business School (KIBS), to zadania polegające na codziennym kontakcie z anglojęzycznymi studentami z ponad 70 krajów.

 

Zapewniamy międzynarodowe środowisko pracy i stały rozwój kompetencji z języka angielskiego
oraz możliwość otwarcia się na inne kultury.

 

Aplikuj do Nas, jeśli potrafisz bardzo dobrze planować swoją pracę i jesteś wielozadaniowy oraz masz umiejętność szybkiej analizy otrzymywanych informacji, aby sprawnie udzielać wsparcia w kwestiach administracyjnych.

 

Główne obowiązki:
  • obsługa administracyjna i udzielanie wsparcia studentom realizującym studia w języku angielskim,
  • współorganizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych,
  • prowadzenie dokumentacji z przebiegu studiów,
  • współpraca z wykładowcami i prodziekanem danego kierunku,
  • przygotowywanie sprawozdań i zestawień,
  • wsparcie zespołu przy akredytacjach państwowych i międzynarodowych.
Wymagania:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (warunek konieczny),
  • wielozadaniowość
  • samodzielność, orientacja na klienta i na jakość,
  • rzetelność, planowanie, monitorowanie i kontrola,
  • komunikatywność, kultura osobista i poszanowanie różnic,
  • otwartość na zmiany, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w grupie,
  • wykształcenie wyższe,
  • dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
  • zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku,
  • możliwość udziału w szkoleniach
  • możliwość rozwijania znajomości języka angielskiego oraz innych języków obcych,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • benefity w ramach świadczeń socjalnych.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży

Organizacja Biura Handlowego Kontakt z Klientem Współpraca z dostawcami Znajomości pakietu MS Office (Excel, Outlook, PowerPoint, etc.) Fakturowanie (Optima) 6Prowadzenie CRM Znajomość języka Angielskiego Doświadczenie min. 5 lat

Firma: PIU Design

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Pracownik obsługi klienta - koordynator tłumaczeń

obsługa e-mailowa i telefoniczna klientów biura tłumaczeń (informowanie klientów o ofercie firmy, sporządzanie wycen tłumaczeń, prowadzenie rozmów z klientami) koordynowanie projektów tłumaczeniowych współpraca z tłumaczami i innymi współpracownikami...

Firma: Biuro Tłumaczeń SUPERTŁUMACZ®

Lokalizacja: śląskie / Rybnik, Katowice

Data publikacji: wczoraj

Więcej informacji

Visa Assistant

Basic function of position This person is responsible for all aspects of processing immigrant visas. Prepares visa cases for consular officers to interview and adjudicate. Using Polish, English and Russian, interacts with applicants to accept documents for visa...

Firma: Ambasada Amerykańska

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: 2022-01-18

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Akademia Leona Koźmińskiego

Data dodania: 2022-01-21

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa