




Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie. W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
- Prowadzenie całości spraw związanych z gospodarczym zarządzaniem i administrowaniem budynkami i lokalami,
- Kierowanie gospodarką magazynową: całościowa realizacja procesu zaopatrzenia materiałów medycznych, biurowych oraz zakupów inwestycyjnych, wyposażenia i sprzętu medycznego potrzebnego do prawidłowego funkcjonowania placówek medycznych,
- Przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji magazynu medycznego, środków trwałych, urządzeń aparatury medycznej, technicznej ,
- Kontrola stanu technicznego urządzeń infrastruktury medycznej (w tym przeglądy okresowe), usuwanie awarii oraz kontakt z serwisami aparatury medycznej oraz technicznej i całościowy nadzór nad procesami serwisu od momentu zgłoszenia do zakończenia sprawy,
- Nadzór oraz kontrola jakości wykonywanych prac porządkowych przez serwis sprzątający,
- Przygotowywanie raportów, analiz kosztowych, dokumentacji i raportów na potrzeby Zarządu,
- Kontrola nad budżetem rocznym dot. zakupów sprzętu, materiałów oraz wyposażenia medycznego, zakupów materiałów biurowo-gospodarczych, eksploatacji sprzętu medycznego i gospodarczego,
- Tworzenie procedur, instrukcji i zarządzeń w zakresie działań administracyjnych.
- Wykształcenie wyższe. Mile widziani absolwenci lub studenci ostatniego roku studiów Zarządzania w Ochronie zdrowia lub pokrewnych,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku: przy obsłudze biura, pracach administracyjnych, recepcji, obsłudze klienta,
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Mile widziana znajomość Optima ERP,.
- Pozytywne nastawienie i inicjatywa w działaniu,
- Wysoka kultura osobista,
- Zdolność do samodzielnie podejmowanych decyzji, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów,
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Nowoczesne narzędzia pracy,
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Miłą atmosferę oraz wsparcie zespołu.
Podobne oferty pracy
Referent ds. Administracyjnych
Opis stanowiska: Nadzór nad obiegiem dokumentów w systemie zgodnie z wewnętrznymi procedurami; Przygotowanie i kompletowanie dokumentacji dotyczącej przetargów i wymogów prawa zamówień publicznych; Dbałość o płynny i terminowy przepływ dokumentacji...
Młodszy Specjalista w Zespole Obsługi Pisemnej
Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za: Udzielanie odpowiedzi na pisma dotyczące restrukturyzacji; Sporządzanie pism upominawczych na umowach wykluczonych z masowej windykacji; Analizę i realizację wniosków o wstrzymanie działań windykacyjnych; Analizę...
Firma: Getin Noble Bank S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Data publikacji: dzisiaj
Więcej informacjiJunior Process Officer in Banking Operations Poland
Would you like to increase your knowledge within the Banking sector and collaborate with different stakeholders across Nordic countries and Poland? We are now looking for a Junior Process Officer to work with skilled international teams and provide invaluable...
Firma: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacji
Najnowsze komentarze