Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, zwiększamy zatrudnienie!
Więcej informacji na nasz temat znajdziesz na elavon.pl
- Obsługa różnych zapytań związanych z płatnościami dla klientów Elavon;
- Analizowanie i rozwiązywanie zapytań drogą mailową przy pierwszym kontakcie lub przekazywanie szczegółów do odpowiedniego działu wsparcia w celu rozwiązania problemu w języku angielskim/polskim
- Skuteczna komunikacja z innymi działami Elavon;
- Proaktywne poszukiwanie rozwiązań w zakresie zwrotów płatności i procesów zwrotu opłat;
- Rozpatrywanie wniosków o odszkodowanie prawne;
- Działania związane z zapobieganiem stratom finansowym;
- Wspieranie zespołu w różnych działaniach ad hoc;
- Wykorzystywanie gruntownej wiedzy na temat produktów, usług, obowiązujących przepisów oraz systemów i procedur.
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego;
- Gotowość do pracy w godzinach 9-17 i 10-18;
- Pożądane umiejętności, takie jak: efektywność, dokładność, systematyczność, punktualność, praca pod presją czasu;
- Umiejętność określenia, kiedy należy eskalować problem, zanim stanie się on krytyczny;
- Robocza znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel na poziomie średniozaawansowanym);
- Dobre umiejętności komunikacyjne;
- Umiejętność wykorzystania doświadczenia i wiedzy w nowych sytuacjach, elastyczność w podejmowaniu decyzji;
- Umiejętność dostosowania się do częstych zmian w procedurach.
- Stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa o pracę;
- Hybrydowy model pracy: praca w biurze raz w tygodniu;
- Doskonały pakiet obejmujący kompleksową opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport;
- Możliwość polecania znajomych w Programie Poleceń i odbierania nagród
- Wysoce profesjonalne, wielokulturowe środowisko i wysokie standardy pracy;
- Jasno określona ścieżka kariery (eksperci lub menedżerowie), szeroki wachlarz szkoleń - szkolenia online, dostępne również szkolenia stacjonarne, dofinansowanie do nauki języków obcych;
- Praca w dynamicznym zespole o wspierającej kulturze integracyjnej i silnych wartościach;
- Interakcje z klientami i współpracownikami na całym świecie;
- Będziesz pracować w inspirującej atmosferze. Pracujemy razem i świętujemy razem - każdy znajdzie tu coś dla siebie;
- Biura w dogodnej lokalizacji w Warszawie, łatwy dojazd metrem + autobusem.



Podobne oferty pracy
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z...
Firma: Akademia Leona Koźmińskiego
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacjiReferent w Wydziale Usług Dystrybucyjnych
Twój zakres obowiązków: Obsługa odbiorców po zmianie sprzedawcy (TPA1 i GUD-k). Obsługa prosumentów. Wprowadzanie danych technicznych do systemów informatycznych. Merytoryczna obsługa odbiorców w zakresie odczytów z urządzeń pomiarowych. Prowadzenie...
Firma: PGE Dystrybucja S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Siedlce, ul. Spokojna 37
Data publikacji: 2022-05-26
Więcej informacjiSpecjalista ds. Obsługi Klienta (branża budowlana)
Miejsce pracy: Polska / Home Office Zakres obowiązków: Administrowanie bazą wykonawców usług budowlanych. Przesyłanie umów, informowanie o warunkach współpracy. Kontakt z wykonawcami prac budowlanych zainteresowanymi realizacją zleceń w Niemczech....
Najnowsze komentarze