Management Assistant

Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.

 

Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.

Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.

 

Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.

Management Assistant
Miejsce pracy: Katowice
Twoja rola w naszej organizacji

Jako Management Assistant współtworzysz zespół pracowników biura krajowego Action w Katowicach, a Twoim bezpośrednim przełożonym jest General Manager. Celem Twojego stanowiska jest koordynacja pracy biura krajowego oraz organizacyjne i administracyjne wsparcie dla zatrudnionych w nim koleżanek i kolegów.

 

Twój zakres obowiązków
  • Prowadzenie recepcji i administracji biura krajowego
  • Zarządzanie wewnętrznym obiegiem dokumentów
  • Wsparcie w organizacji spotkań biznesowych i firmowych
  • Organizowanie podróży służbowych pracowników firmy
  • Bieżące wsparcie pracowników firmy
  • Dbanie o nienaganny wygląd biura
Oczekujemy od Ciebie
  • Życzliwości i umiejętności budowania dobrej atmosfery pracy
  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
  • Bardzo dobrej obsługi programów MS Office (excel, outlook, word)
  • Skrupulatności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie (warunek konieczny)
W zamian przygotowaliśmy dla Ciebie
  • ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • kompleksowy pakiet opieki medycznej
  • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
  • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

Podobne oferty pracy

Asystentka Biura Zarządu

Profesjonalne, proaktywne wsparcie Zarządu w prowadzonych działaniach, Dbałość o właściwy wizerunek firmy, Organizacja spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, Organizacja i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych, Nadzór nad...

Firma: Multi Parts

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: 2022-01-24

Więcej informacji

Asystent / Asystentka Zarządu ds. Kadr i Płac

współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie obsługi kadrowej prowadzenie akt pracowniczych oraz bieżącej dokumentacji kadrowo-płacowej pomoc przy wprowadzaniu danych księgowych bieżąca pomoc w organizacji pracy biura znajomość zagadnień związanych z...

Firma: Conbest Sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Data publikacji: 2022-01-18

Więcej informacji

Asystent / Asystentka Zarządu

Wsparcie zarządu w realizacji bieżących zadań, Tworzenie dokumentów, zestawień, raportów, analiz, Opieka nad obiegiem dokumentacji oraz komunikacją wewnętrzną, współpraca z różnymi działami, Obsługa bieżących spraw biurowych, umów, ofert i...

Firma: Morapel Sp. z o.o. Sp.k.

Lokalizacja: małopolskie / Świdnik k/Łukowicy

Data publikacji: 2022-01-06

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Action Poland Sp. z o.o.

Data dodania: 2022-01-04

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy