Koordynator umów serwisowych

General Property Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się zarządzaniem
i techniczną obsługą nieruchomości komercyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Posiadamy szerokie doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów biurowych, handlowych i magazynowych. Otrzymaliśmy nagrodę Gazele Biznesu za rok 2014 i 2015 dla najdynamiczniej rozwijających się firm oraz Diamenty Forbesa 2016. Zostaliśmy również laureatem Eurobuild  Awards 2016 uzyskując tytuł Firmy Roku z Sektora Facility Management w Polsce.

 

Jeśli chcesz dołączyć do najlepszych weź udział

w rekrutacji do General Property Sp. z o.o. na stanowisko:

Koordynator umów serwisowych
Miejsce pracy: woj. zachodniopomorskie

Jeśli chcesz:

  • mieć bezpośredni nadzór nad zarządzaniem i koordynacją umów ramowych w zakresie utrzymania technicznego
  • być odpowiedzialnym za proces realizacji napraw, interwencji i przeglądów
  • koordynować zespół techników mobilnych odpowiedzialnych za wykonywania zadań
  • współpracować  z zespołem w zakresie technicznego zarządzania nieruchomościami

A przy tym spełniasz następujące wymagania:

  • masz minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu obsługi technicznej w systemie rozproszonym
  • posiadasz bardzo dobrą organizację czasu pracy
  • posiadasz umiejętności interpersonalne do kierowania pracą zespołu
  • masz wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane specjalności: zarządzanie nieruchomościami, budownictwo, zarządzanie)
  • masz doświadczenie w pracy pod presją czasu i aktywnie realizujesz postawione cele
  • dodatkowym atutem będą licencja zarządcy nieruchomości i doświadczenie w pracy z klientem sieciowym

My zaoferujemy Ci:  

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość zdobycia uprawnień grupy SEP
  • możliwość odbycia wielu szkoleń zawodowych
  • pakiety medyczne, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe
  • niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi faktur dostawców

Oferta: Praca na pełny etat w największej firmie leasingowej w Polsce o ugruntowanej pozycji na rynku Umowa o pracę na czas określony z perspektywą zatrudnienia stałego Konkurencyjne wynagrodzenie + atrakcyjny system premiowy Pakiet szkoleń wdrożeniowych...

Firma: ManpowerGroup Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Technik administracji

segregacja i porządkowanie dokumentacji przenzaczonej do wprowadzenia do systemu przez pracowników Biura, udzielanie informacji w zakresie działalności ARIMR, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Wymagania inne: obsługa komputera

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

Lokalizacja: świętokrzyskie / Sandomierz

Data publikacji: wczoraj

Więcej informacji

Specjalista ds finansowo-administracyjno-biurowych

nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,...

Firma: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Lokalizacja: świętokrzyskie /

Data publikacji: wczoraj

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: GENERAL PROPERTY SP. Z O.O.

Data dodania: 2021-11-18

Miejsce pracy: zachodniopomorskie /

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy