ADN Akademia (dawniej MDDP Akademia Biznesu).
Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowych w Polsce. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie najbardziej uznanych firm szkoleniowych i doradczych działających na polskim oraz międzynarodowym rynku.
Od prawie 15 lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów i studiów w zakresie podatków, rachunkowości, finansów, prawa, a także praktyczne warsztaty z obszarów zarządzania strategicznego czy rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i informatycznych.
Inspirujemy do zmian i jesteśmy postrzegani, jako dogodny partner przedsiębiorstw w podnoszeniu ich konkurencyjności i efektywności. Podstawą wszystkich naszych projektów jest profesjonalne badanie potrzeb przedsiębiorstwa i przyszłych uczestników oraz nacisk na praktyczną przydatność prezentowanych rozwiązań. Dzięki temu nasze warsztaty są postrzegane, jako użyteczne i cenne źródło wiedzy. Dają temu wyraz dotychczasowi Klienci, którzy chętnie powracają na nasze zajęcia bez względu na formułę: szkoleń zamkniętych, otwartych, konferencji czy warsztatów.
- Koordynowanie pracy kilku zespołów audytowych i/lub szkoleniowych
- Tworzenie harmonogramu audytów i/lub szkoleń we współpracy z audytorami i/lub trenerami
- Umawianie terminów audytów w placówkach POZ i szpitalach
- Redakcja raportów poaudytowych
- Monitorowanie pracy audytorów - dbanie o terminowe przesyłanie raportów
- Prowadzenie i weryfikacja dokumentacji projektowej dotyczącej szkoleń i/lub prowadzonych audytów
- Obsługa administracyjna i logistyczna szkoleń
- Rekrutacja i utrzymywanie kontaktów z uczestników szkoleń/konferencji
- Organizowanie procesu zawierania umów z trenerami i dostawcami usług
- Monitorowanie i raportowanie stanu realizacji prac
- Identyfikacja, monitorowanie i analiza ryzyk w prowadzonych działaniach.
- Wykształcenie wyższe (kierunek/specjalność: preferowane kierunki społeczne i administracyjne)
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Umiejętność redagowania pism/raportów
- Dobra znajomość MS Office
- Dobra organizacja pracy
- Pasja, zaangażowanie i umiejętność współpracy w grupie
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Terminowość i skrupulatność
- Doświadczenie w zarządzaniu i realizacji kontraktów w ramach zamówień publicznych i/lub umiejętność zarządzania projektami finansowanymi ze środków UE będzie dodatkowym atutem.
- Ambitne zadania i ciekawe projekty
- Dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy lub B2B
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego
Podobne oferty pracy
Samodzielny referent / Samodzielna referentka / Specjalista / Specjalistka ds. kształcenia
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację opracowywania semestralnych rozkładów zajęć dla studentów Wydziału Informatyki i Telekomunikacji. Zakres obowiązków: opracowywanie rozkładów zajęć,...
Firma: Politechnika Wrocławska
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Data publikacji: dzisiaj
Więcej informacjiPracownik administracyjno-biurowy
Twoje obowiązki Zarządzanie korespondencją firmową Koordynacja obiegu dokumentów Obsługa Klienta Bieżące wsparcie administracyjne współpracowników Tego oczekujemy Znajomość podstawowych aplikacji pakietu MS Office Umiejętności nawiązywania kontaktów...
Firma: Multi Assist Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: dzisiaj
Więcej informacjiSpecjalista ds. współpracy z UIC i OSŻD oraz Kolejowymi Przedsiębiorstwami Przewozowymi
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Opracowywanie oraz nadzór nad procesem zawierania umów i porozumień dotyczących użytkowania wagonów w komunikacji międzynarodowej Bieżąca współpraca z Kolejowymi Przedsiębiorstwami Przewozowymi oraz organizacjami...
Najnowsze komentarze