Junior Office Specialist / Młodszy Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Ogłoszenie numer: 6346545, z dnia 2022-01-24

Jesteśmy czołową agencją digital w Polsce i strategicznym partnerem w rozwoju – zarówno biznesu naszych Klientów, jak i ludzi, którzy z nami pracują. Łączymy ultranowoczesną strategię digital marketingową, analitykę i technologię. Działamy m.in. dla mBank, Polpharma, Provident, Smyk, Vistula, Wólczanka i więcej oraz zgarniamy przy tym najważniejsze nagrody branżowe (m.in. MIXX Awards, Golden Arrow, Performance Marketing Diamonds CEE). Performance DNA, Pasja, Podążanie za innowacją i Partnerstwo - to nasze wartości.

Junior Office Specialist / Młodszy Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

 

Opis stanowiska

  • wsparcie Office Managera w obsłudze bieżących spraw administracyjnych związanych z właściwym funkcjonowaniem biura (przyjmowanie i nadawanie korespondencji biznesowej; tworzenie, segregacja, rejestracja i archiwizacja dokumentów; korekta; tłumaczenie na j. ang)
  • wsparcie w ewidencji faktur i rachunków, rejestracji oraz wprowadzaniu ich do systemu
  • obsługa bezpośrednia, telefoniczna i mailowa Klientów oraz gości firmy, organizacja i obsługa spotkań biznesowych
  • zamawianie artykułów i narzędzi biurowych
  • dbanie o porządek w biurze
  • wsparcie pozostałych pracowników w ich codziennej pracy
  • inne bieżące zadania organizacyjno-administracyjne wynikające z codziennych potrzeb biura

Wymagania

Szukamy właśnie ciebie, jeżeli...

  • masz już za sobą min. 6 miesięcy doświadczenia w asystowaniu w biurze (będzie to Twój atut)
  • umiesz dobrze zaplanować sobie pracę i wyznaczać priorytety, tak aby w terminie dostarczyć zrealizowane zadania - potrafisz efektywnie zadziałać pod presją czasu i w przypadku napotkanych problemów
  • masz umiejętności interpersonalne i wykazujesz się dużą kulturą osobistą w kontaktach biznesowych: nie boisz się chwycić za telefon i poprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, napiszesz zachęcającą do czytania i staranną językowo wiadomość e-mail; przywitasz gościa w biurze (np. naszego partnera biznesowego, Klienta czy kandydata umówionego na rozmowę rekrutacyjną)
  • jesteś dokładny i sumienny
  • znasz pakiet Office (Excel, Word) i szybko się uczysz - doszkolimy Cię m.in. z Symfonii oraz z naszych wewnętrznych systemów
  • znasz angielski na poziomie komunikatywnym

Oferujemy

  • pracę u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe – dla przykładu to my w digitalu robiliśmy odjazdowy launch pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie Innogy Go!, promowaliśmy konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, a gdy upolowałeś kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to prawdopodobnie był on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów
  • stały dostęp do pasjonatów i ekspertów digital marketingu oraz wymianę wiedzy: mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich 
  • dobrą i rozwojową atmosferę pracy z zespołem i przełożonym (97% naszych pracowników ceni sobie wiedzę ekspercką przełożonego, jego wsparcie w rozwiązywaniu problemów oraz relacje z nim; 92% naszych pracowników ceni sobie atmosferę u nas; 89% ceni to, że otrzymuje informacje zwrotne od przełożonego i wskazówki do rozwoju; 90% potwierdza, że ma możliwość proponowania własnych rozwiązań i pomysłów w pracy; dane: ankieta wewnętrzna)
  • praca: w biurze w WARSZAWIE (możliwość ustalenia dni zdalnych) :)
  • Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. Blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich). 
  • pracę w godzinach 8:30 - 16:30 
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia -  umowa o pracę (3500 - 4000 zł brutto) lub równowartość przy umowie zlecenie
  • benefity: opieka medyczna (Enel-Med) lub Benefit Multisport lub doładowanie na platformie MyBenefit
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. organizacyjnych

Opis stanowiska: Wsparcie organizacyjne departamentu w realizowanych projektach Organizacja i kontrola terminowego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów Przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji Organizacja oraz rozliczanie służbowych wydatków i...

Firma: Polkomtel Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Specjalista ds. back office z językiem niemieckim

Zadania: Rozwiązywanie spraw pomiędzy sprzedającym a kupującym Komunikacja z klientami w języku niemieckim oraz angielskim Bazowanie na procedurach i regulaminie firmy Czego oczekujemy: Dobrej znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 Dobrej...

Firma: Majorel Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Młodszy Specjalista w Departamencie Operacji i Administracji

Będziesz odpowiedzialny za: Wsparcie Departamentu sprzedaży w przygotowaniu dokumentacji leasingowej oraz obsłudze transakcji. Porządkowanie, rejestrację, archiwizację oraz skanowanie dokumentacji leasingowej. Wspieranie zespołu w codziennych zadaniach...

Firma: IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Cube Group S.A.

Data dodania: wczoraj

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa