Global Mobility Advisor role is at the heart Aon’s Global Mobility Operations function which is based in Krakow. The success of the role and the team is measured by client satisfaction, colleague experience and control of assignment costs.
Responsibilities:
Provide support for Aon’s Global Mobility population. This includes but is not limited to:
- Administer end to end relocation process for assignees and transferees
- Production of cost estimates and assignment/transfer documents
- Relocation support related to flights, housing, school etc.
- Brief assignees on all relevant aspects of their assignment / transfer
- Working with vendors (Relocation, Medical and Tax Companies) to ensure good colleague experience
- Be main point of coordination for HR Advisors, Business, Payroll, Immigration and Security Teams
- Resolve one-off issues as they occur
- Ensuring Workday and all GM records in KPMG Link E are up-to-date
- Running and distribution of ad hoc and regular reports required by the GM team and the business
- Reviewing and approving GM vendors’ invoices
- Analyse GM trends
Requirements:
- At least 2-3 years’ experience of workinng in Global Mobility, HR, recruitment, or related function
- Understand the key technical issues relating to GM, for example taxation, immigration, GM global cycles
- Have an empathy and understanding of assignee concerns around key personal issues
- Ideally some understanding of global assignments and permanent transfers, and the policy framework that drives these
- Knowledge of the Workday HR system will be an asset
- Knowledge of a GM workflow and administration tool (i.e KPMG Link, Polaris) preferred
- University Degree or equivalent
- English at C1 or higher
- Proficient in Excel
We offer:
- The best medical cover on the market with free dental care
- Generous benefits package for your wellbeing (multisport cards, insurance, vouchers, and many more!)
- Stability of employment and permanent contract after trial period
- Brand new office supporting collaboration, flexibility and activity based working
- Internal career opportunities and individual development plan
- Unique workplace culture - we value openness, honesty and authenticity, so don’t expect formal dress code nor managers hidden behind closed doors
- Lots of social events, charity actions and opportunities to integrate with colleagues
Podobne oferty pracy
Młodszy specjalista ds. przygotowania ofert / Specjalista ds. przygotowania ofert
Wsparcie w codziennych czynnościach Działu Opracowanie dokumentów wewnętrznych Kompletacja i przygotowanie dokumentacji ofert handlowych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych Kontakt i współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi Współpraca z...
Firma: CONTROL PROCESS S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Tarnów
Data publikacji: dzisiaj
Więcej informacjiReferent ds. obsługi studentów
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z tokiem studiów studentów (w tym studentów studiujących w języku angielskim) na Wydziale Elektrycznym. Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z...
Firma: Politechnika Wrocławska
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Data publikacji: dzisiaj
Więcej informacjiReferent ds. administracji i logistyki
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie m. in.: Prowadzenie całokształtu spraw związanych z fakturowaniem usług, materiałów – zakup, sprzedaż, Prowadzenie spraw związanych z obsługą systemu rozliczeń pojazdów frameLOGIC, Organizacja...
Firma: PGE Dystrybucja S.A.
Lokalizacja: podkarpackie / Jarosław
Data publikacji: dzisiaj
Więcej informacji
Najnowsze komentarze