Asystentka CEO - Asystentka Biura

Dołącz do naszego Zespołu na stanowisko

 

ASYSTENTKA CEO – ASYSTENTKA BIURA

Warszawa
Jeśli jesteś osobą:
  • z wyższym wykształceniem (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie),
  • o wysokiej kulturze osobistej,
  • zorientowaną na realizację powierzonych zadań,
  • dyskretną, odpowiedzialną, skrupulatną oraz samodzielną w działaniu,
  • posiadającą umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • którą cechuje łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu dobrych relacji,
  • komunikatywną z umiejętnością pracy w zespole,
  • znającą pakiet MS Office w stopniu bardzo dobrym,
  • potrafiącą ustalać priorytety, zarządzać czasem i dokumentacją,
  • posługującą się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie,
  • mającą doświadczenie na podobnym stanowisku lub ukończone kursy asystenckie (mile widziane).
Mamy dla Ciebie pracę, która głownie polega na:
  • prowadzeniu kalendarza Dyrektora Generalnego,
  • samodzielnym prowadzeniu recepcji biura (front desk) oraz innych pracach organizacyjnych związanych z zarządzaniem i codziennym funkcjonowaniem biura,
  • zarządzaniu sprawnym i prawidłowym obiegiem dokumentów, tj. obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej, rejestrowanie dokumentów w systemie, obsługa przesyłek kurierskich,
  • zarządzaniu salami konferencyjnymi,
  • opracowywaniu dokumentów,
  • zbieraniu materiałów i przygotowywaniu prezentacji,
  • kontakcie z firmami zewnętrznymi w celu zaopatrzenia biura w art. spożywcze, biurowe oraz usługi sprzątania biura,
  • organizacji podróży służbowych – rezerwacja hoteli, lotów, zakup biletów,
  • przyjmowaniu Gości i Kontrahentów firmy, obsłudze spotkań biznesowych,
  • dbaniu o ład i porządek w biurze,
  • dbaniu o pozytywny wizerunek firmy,
  • współpracy z wewnętrznymi działami w firmie.
Oferujemy:
  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym,
  • umowę o pracę oraz stabilne warunki zatrudnienia,
  • stałe wynagrodzenie i rozbudowany system motywacyjny,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej oraz grupowe ubezpieczenie ochronne,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju poprzez udział w szkoleniach, warsztatach,
  • samodzielność w działaniu,
  • miłą i koleżeńską atmosferę w pracy.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. z siedzibą w Cieszynie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj.  Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 )” lub jeżeli chce Pani/Pan, aby dane zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym zostały wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez FORTUNA online zakłady bukmacherskie, prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Fortuna online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o.  z siedzibą w Cieszynie przy ul. Rady Narodowej Księstwa Cieszyńskiego 15 danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj.  Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 )”.

Informujemy, że Administratorem danych jest FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. z siedzibą w Cieszynie przy ul. Rady Narodowej Księstwa Cieszyńskiego 15. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest TUTAJ.

Szczegóły ogłoszenia

Firma: FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o.

Data dodania: 2020-09-19

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy