Asystentka / Asystent Działu Nadzoru Właścicielskiego

Jesteśmy czołowym producentem najwyższej jakości leków, suplementów diety oraz produktów medycznych. Prowadzimy także zaawansowane badania w dziedzinie nauk medycznych oraz farmacji. Działamy w oparciu o całkowicie polski kapitał i na rynku funkcjonujemy z sukcesami już od ponad trzydziestu lat.

 

Asystent/Asystentka to osoba odpowiedzialna za organizację codziennego funkcjonowania działu firmy. W ramach tego zadania asystent/ka będzie realizować szereg czynności, których konkretny zakres wyznacza bezpośredni przełożony - kierownik działu.

Asystentka / Asystent Działu Nadzoru Właścicielskiego
Miejsce pracy: Wrocław

Przejmij odpowiedzialność za:

  • prace administracyjne: opracowywanie i aktualizowanie dokumentów działowych, archiwizowanie dokumentacji, redagowanie pism wewnętrznych i zewnętrznych,
  • weryfikację i opisywanie dokumentów księgowych,
  • zarządzanie obiegiem dokumentów, organizację wysyłki korespondencji,
  • wsparcie pracowników działu między innymi w obszarach sprawozdawczości GUS oraz obsługi ubezpieczeń.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

  • wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów,
  • dobra znajomość MS Office, w szczególności Excell,
  • umiejętność tworzenia dokumentacji formalnej,
  • umiejętność zarządzania informacjami,
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,
  • wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne,
  • dobrze rozwinięta umiejętność analitycznego myślenia, kojarzenia faktów oraz łatwość przyswajania nowej wiedzy,
  • rzetelność i staranność,
  • samodzielność w działaniu.

Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego.

 

Co zyskujesz?

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • samodzielną i odpowiedzialną pracę w miłej atmosferze w dynamicznym zespole,
  • dostęp do atrakcyjnego systemu benefitów: m. in. dofinansowanie do karty Multisport, wczasów/kolonii, biletów na koncerty i mecze, a w okresie świątecznym świadczenia rzeczowe.
„Do przesyłanej aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO-LEK S.A. z siedzibą we Wrocławiu 51-131, ul. Żmigrodzka 242E udostępnionych w złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącego procesu rekrutacji, zgodnie z RODO i przepisami krajowymi dotyczącymi ochrony danych osobowych.”

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. administracji

Obsługa administracyjną w biurze spółki Weryfikacja dokumentów oraz ich archiwizacja dla działu księgowości Komunikacja telefoniczną i e-mail z kontrahentami Weryfikacja poprawności płatności i rozliczeń Rejestracja dokumentów w systemie ERP...

Firma: Gama System Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce

Data publikacji: wczoraj

Więcej informacji

Pracownik Administracyjno - Biurowy

miejsce pracy: Sieradz OBOWIĄZKI Obsługę organizacyjno-administracyjną biura, Obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich klientów Kontakt telefoniczny i mailowy z interesantami, Zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu...

Firma: Global Food Hygiene

Lokalizacja: łódzkie / Sieradz

Data publikacji: 2021-04-05

Więcej informacji

Administrative Assistant with German

thyssenkrupp Group Services Gdańsk is a global competence and development center aimed at bundling and standardizing business processes for thyssenkrupp companies worldwide. We provide services in the areas of Finance & Accounting (FI), Human Resources (HR),...

Firma: thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Data publikacji: 2021-03-31

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Hasco-Lek S.A.

Data dodania: 2021-04-15

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy