Sieć BDO posiada obecnie 1658 biur w 167 krajach oraz zatrudnia ponad 91 000 Ekspertów i Specjalistów. Na polskim rynku obecni jesteśmy od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.
Obecnie do naszego Działu Wsparcia Audytu poszukujemy osób na stanowisko:
- finansowe wsparcie w uzyskaniu kwalifikacji Biegłego Rewidenta
- możliwość budowania własnej marki pod marką BDO (m.in. publikacje w wybranych czasopismach, wystąpienia na konferencjach czy wydarzeniach branżowych)
- stałe podnoszenie poziomu wiedzy i umiejętności poprzez udział w programie dedykowanych szkoleń zawodowych, w tym szkoleń e-learningowych
- bliską współpracę ze Specjalistami, którzy służą pomocą i dobrą radą
- jasną i spójną ścieżkę kariery
- dofinansowanie pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- wspieramy również aktywny i zdrowy tryb życia, dlatego możesz skorzystać z dofinansowania do Karty Multisport, a w biurze znajdziesz świeże owoce :-)
- realizowanie prac administracyjnych, które wspierają Dział Audytu (m.in. potwierdzanie sald rozrachunków, monitorowanie dokumentacji projektowej oraz pomoc w formułowaniu sprawozdań z badania)
- poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi stosowanych w obszarze rewizji finansowej
- bieżące wsparcie zespołu w trakcie prowadzenia projektu dla naszych Klientów
- rozwijanie własnej wiedzy pod okiem bardziej doświadczonych członków zespołu :-)
- jesteś studentem lub absolwentem kierunków takich jak: finanse, rachunkowość, ekonomia lub matematyka
- bardzo dobrze znasz pakiet Ms Office (w szczególności Ms Excel)
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
- lubisz pracować z danymi liczbowymi
- prezentujesz wysokie zdolności analityczne
Podobne oferty pracy
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację bieżących zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem placówek Merkury Market w Polsce oraz Słowacji. Wymagania: Poszukujemy osób z wykształceniem wyższym...
Firma: Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Lokalizacja: podkarpackie / Krosno
Data publikacji: wczoraj
Więcej informacjiAsystent w Dziale Audytu (sekcja Financial Services)
W ramach współpracy gwarantujemy: elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji - umowa o pracę lub umowa zlecenie) finansowe wsparcie w uzyskaniu kwalifikacji Biegłego Rewidenta możliwość budowania własnej marki pod marką BDO (m.in....
Firma: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: 2021-04-14
Więcej informacjiAdministrative Assistant in the Corporate Services Sector
Administrative assistance in the field of managing adaptations and furnishing offices on various floors, making adaptations in HQ buildings on account of COVID-19 health and safety measures, staff relocations, floor plans, organisation of works and deliveries,...
Firma: Staff Partners
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: 2021-04-08
Więcej informacji
Najnowsze komentarze