Asystent / Asystentka ds. administracji

Renomowana Kancelaria Brokerska z siedzibą we Wrocławiu zatrudni osoby na stanowisko:

Asystent / Asystentka ds. administracji
Miejsce pracy: Wrocław
 
 
Główne obowiązki:
  • obsługa administracyjna biura m.in. obsługa centrali telefonicznej, ewidencja i zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, archiwizacja dokumentów, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, rejestracja danych w systemie,
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu,
  • obsługa spotkań biznesowych oraz gości Spółki,
  • przygotowywanie projektów pism, prowadzenie korespondencji e-mail,
  • dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze oraz biurowe,
  • organizacja podróży służbowych (rezerwacja hoteli, biletów),
  • organizacja spotkań firmowych,
  • przygotowywanie raportów i zestawień,
  • dbanie o ogólny ład i porządek oraz dobry wizerunek firmy,
  • wsparcie Biura Zarządu oraz współpracowników w zakresie spraw administracyjno-biurowych.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • wysokie kompetencje interpersonalne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
  • wysoka umiejętność organizacji pracy i koordynacji powierzonych zadań,
  • nienaganna prezencja oraz wysoki poziom kultury osobistej,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia,
  • możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole,
  • komfortowe warunki pracy- dobra kawa, wyjścia integracyjne,
  • możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach,
  • bogaty pakiet socjalny (karta OK System, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do urlopu).
Benefity:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Płatny program poleceń
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Bilety na wydarzenia kulturowe
  • Dofinansowanie kursów
  • Okolicznościowe spotkania firmowe
  • Wygodna lokalizacja biura
  • Kawa w biurze
  • Szkolenia dla pracowników/udział w konferencjach
  • Możliwość rozwoju
  • Nowoczesne i komfortowe biuro
  • Strefy relaksu w biurze
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta sportowa
  • Owoce i warzywa
  • Imprezy i wyjazdy integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Polska Kancelaria Brokerska Sp. z o.o.

Data dodania: 2022-02-01

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy