Compensa to jedno z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na rynku. Należymy do międzynarodowej grupy Vienna Insurance Group. Tworzymy wiarygodną i dynamiczną organizację, ponieważ stawiamy na przedsiębiorczość i innowacyjność, a zarazem dbamy o przyjazną atmosferę współpracy. Obecnie poszukujemy osób do pracy w Centrali na stanowisku:
- Zapewnienie kompleksowego wsparcia merytorycznego i organizacyjnego dla Członka Zarządu
- Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a innymi jednostkami organizacyjnymi w firmie
- Zarządzanie kalendarzem Członka Zarządu
- Organizowanie i udział w spotkaniach biznesowych, sporządzanie notatek
- Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych
- Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Przełożonego
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów językowych
- Prywatną opiekę medyczną, możliwość zakupu karnetu sportowego
- Katalog zniżek na ubezpieczenia dla pracowników i członków rodzin
- Interesującą pełną wyzwań pracę w renomowanej, międzynarodowej firmie
- Stabilne warunki zatrudnienia, z wynagrodzeniem płatnym przed końcem danego miesiąca
- Doświadczenia w pracy na stanowiskach asystenckich
- Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Praktycznej znajomości programów MS Power Point i MS Excel
- Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych i organizacyjnych
- Odpowiedzialności, dokładności oraz umiejętności pracy pod presją czasu.
Podobne oferty pracy
Specjalista w Biurze Zarządu
Termin: 11 MARCA 2021 r. Oferujemy Ci miejsce pracy, w którym będziesz: odpowiadać za organizowanie i protokołowanie posiedzeń organów spółki; organizować spotkania z udziałem Zarządu oraz odpowiadać za profesjonalną obsługę formalną spotkań;...
Firma: Polski Fundusz Rozwoju S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa Centrum
Data publikacji: 2021-02-12
Więcej informacjiAsystent / Asystentka Zarządu
Responsibilities: Managing the executives day-to-day calendar, including making appointments and prioritizing the most sensitive matters, Providing administrative assistance, Organizing meetings, including scheduling, sending reminders, Answering incoming phone calls...
Firma: NES Global Talent
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: 2021-01-28
Więcej informacji
Najnowsze komentarze