Administrator Biura / Tłumacz

Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.

Globetek Sp. z o.o. to firma świadcząca usługi w zakresie rekrutacji kadry inżynierskiej, menedżerskiej dla międzynarodowych firm z branży energetycznej, petrochemicznej oraz budownictwa i produkcji przemysłowej. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko – Administrator Biura/Tłumacz dla naszego klienta z branży przemysłowej.

Administrator Biura / Tłumacz
Zakres obowiązków:
  • Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Budowy
  • Wsparcie kierownika budowy i zespołu budowy we wszystkich zadaniach administracyjnych
  • Tłumaczenia podczas spotkań/narad
  • Organizowanie spotkań zgodnie z życzeniem Kierownika Budowy
  • Prowadzenie dokładnego rejestru korespondencji
  • Sporządzanie cotygodniowego raportu dla Kierownika Budowy
  • Zarządzanie i tłumaczenie dokumentacji budowy
  • Zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną
  • Administracja strony internetowej
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w pracy w biurze budowy lub w przemyśle
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Doskonała organizacja pracy
  • Biegła praktyczna znajomość pakietu Ms Office

Przesyłając CV w odpowiedzi na powyższe ogłoszenie jednocześnie oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję Politykę Prywatności Globetek Sp. z o.o., zamieszczoną na stronie www.globetek.pl.

Oświadczam również, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Globetek Sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie 41-506, ul. Leśna 83, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnie trwających i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), w tym na udostępnianie ich w powyższym zakresie klientom Globetek Sp. z o.o.

Rozumiem ponadto, że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz ze posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania, zmieniania oraz modyfikowania - zgodnie z przepisami ww. Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, a zgoda na przetwarzanie moich danych może być przeze mnie odwołana w każdym czasie.

Podobne oferty pracy

Junior Process Officer with Norwegian

Would you like to work for financial institution, in an international team with opportunity to decide about your development path? We are now looking for operational employees to join a team responsible for loans in Norwegian unit. In Nordea, we know that great...

Firma: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Data publikacji: dzisiaj

Więcej informacji

Specjalista ds. administracji i rozwoju

Zgodnie ze stanowiskiem. Godz. pracy 7-15. Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak Wymagania inne: przy wykształceniu średnim niezbędne uprawnienia budowlane

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Lokalizacja: pomorskie / Słupsk

Data publikacji: wczoraj

Więcej informacji

Samodzielny referent / Specjalista

Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne: Wykształcenie wyższe lub średnie; znajomość języka angielskiego; biegła umiejętność obsługi pakietu MS Office; doświadczenie w pracy administracyjnej; umiejętność pracy pod presją...

Firma: Uniwersytet Morski w Gdyni

Lokalizacja: pomorskie / Gdynia

Data publikacji: wczoraj

Więcej informacji

Szczegóły ogłoszenia

Firma: Globetek Sp. z o.o.

Data dodania: 2020-11-18

Miejsce pracy: zachodniopomorskie /

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy