Jesteśmy globalnym dostawcą usług IT. Zatrudniając 4000 pracowników w ponad 50 oddziałach na całym świecie, świadczymy usługi z zakresu „Device as a Service" dla branży IT w ponad 190 krajach. Device as a Service (DaaS) to kompleksowe rozwiązanie, które łączy w sobie dostarczenie urządzeń i oprogramowania z pakietem usług zarządzania w całym cyklu ich eksploatacji oraz finansowaniem na podstawie jednej umowy z opłatą za urządzenie.
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzór nad prawidłowym obiegiem przesyłek kurierskich oraz dokumentów
- Obsługa gości oraz zagranicznych delegacji (przygotowywanie sal konferencyjnych)
- Zarządzanie kalendarzami spotkań oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji w biurze
- Koordynowanie i nadzorowanie zadań z zakresu zarządzania obiektem, współpracowanie z naszymi dostawcami usług i sprzętu (m.in. firma sprzątająca oraz cateringowa)
- Składanie zamówień na materiały biurowe
- Wsparcie pracowników w zakresie bieżących prac administracyjnych
- Administrowanie systemem czasu pracy
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność pracy nad wieloma zagadnieniami jednocześnie, bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Wysoka kultura osobista, samodzielność
- Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z ludźmi na różnych szczeblach organizacji
- Gotowość do pracy naprzemiennie z obu lokalizacji we Wrocławiu: ul. Wyścigowa 56G oraz ul. Krakowska 29K
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
- Wsparcie naszych społecznych projektów jak: Hemmersbach Rhino Force, dzięki której pomagamy środowisku oraz Kids Family, gdzie wspieramy i pomagamy dzieciom, które żyją w trudnych warunkach na całym świecie
- Buddy program, gruntowne wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
- Szkolenia językowe
- Inne udogodnienia jak darmowy bus pracowniczy z centrum Wrocławia, parking, kawa itp.
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzór nad prawidłowym obiegiem przesyłek kurierskich oraz dokumentów
- Obsługa gości oraz zagranicznych delegacji (przygotowywanie sal konferencyjnych)
- Zarządzanie kalendarzami spotkań oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji w biurze
- Koordynowanie i nadzorowanie zadań z zakresu zarządzania obiektem, współpracowanie z naszymi dostawcami usług i sprzętu (m.in. firma sprzątająca oraz cateringowa)
- Składanie zamówień na materiały biurowe
- Wsparcie pracowników w zakresie bieżących prac administracyjnych
- Administrowanie systemem czasu pracy
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność pracy nad wieloma zagadnieniami jednocześnie, bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Wysoka kultura osobista, samodzielność
- Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z ludźmi na różnych szczeblach organizacji
- Gotowość do pracy naprzemiennie z obu lokalizacji we Wrocławiu: ul. Wyścigowa 56G oraz ul. Krakowska 29K
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Opiekę medyczną Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Pracę w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Firmowy autobus z centrum Wrocławia
- Opiekę medyczną Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Pracę w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Firmowy autobus z Wrocławia
Podobne oferty pracy
Główny specjalista
Warunki pracy Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie Reprezentowanie urzędu w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi, beneficjentami i Komisją...
Firma: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: 2020-12-29
Więcej informacji
Najnowsze komentarze